This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym VerdensMikael

Hvis det er Project Abroads projekt i regnskoven i Peru så er det simpelthen et klasse projekt. Masser af dyr, midt i regnskoven!

ALLE pengene værd!

(Var der selv 2 måneder i 2011)

venlig hilsen

Mikael

Anonym Oliver

Hej tak for svaret, ja men det er det:)

Synes bare det er vildt mange penge at give, når andre er så billige, inc sprogskole

Men ved fanme ikke hvad jeg skal stille op, da jeg kan komme afsted i 6 mdr med de andre for samme pris.

Anonym Nes13

Hej… jeg skal 3 mdr afsted til udlandet for at arbejde frivilligt.

Jeg har fundet 2 organisationer http://www.naturetours.dk OG http://www.projects-abroad.dk
    De har begge hvad jeg gerne vil udsendes til, Natur og Dyr.
    Men jeg er meget i tvivl om hvilke jeg skal vælge da Nature Tours næsten er 40 % billigere end Projekt Abroad, for 3 mdr,
    Der må være noget ” bag ” siden den store forskel,

Hvis der er en der kender til dem eller måske har noget familie de kan høre ville det være fedt.

Ville nemlig godt vide det inden jeg lige bruger 25,000- 40,000 Kr.

Ja men skriv endelig hvis du har noget der kan få min tvivl til at ophøre, om hvilke jeg skal vælge.

Venlig hilsen Oliver

Anonym Mia86

Jeg har ikke personlig erfaring med hverken Projects Abroad eller Nature Tours, men jeg tror, at den store prismæssige forskel skyldes, at Nature Tours er non-profit, hvilket vil sige, at de ikke arrangerer rejserne for at tjene penge på det. De er en del af miljø- og udviklingsorganisationen Verdens Skove, så det er miljøbevarelsen, der er i fokus.

Min egen erfaring er desuden, at pris og kvalitet ikke nødvendigvis hænger sammen, når det kommer til frivilligt arbejde. Jeg har selv arbejdet med elefanter i Sri Lanka i 2011, og der arrangerede jeg opholdet direkte med stedet frem for gennem en organisation. På den måde sparede jeg en masse penge (betalte 3.800 kr. i stedet for 9.000 kr. for 2 uger), fik et ekstra måltid dagligt samt en t-shirt, som dem der rejste gennem en organisation skulle betale for. Ellers var vilkårene nøjagtig de samme for os, og vi så aldrig noget til den organisation, som de andre rejste med.

Så min opfattelse er, at de store organisationernes høje priser hovedsageligt skyldes, at de vil tjene penge, men som sagt har jeg jo ikke erfaring med Projects Abroad… Eller Nature Tours for den skyld. Men jeg ville på ingen måde være nervøs ved at vælge den “billige” 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account