Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3540885
     Daizz

      Har selv været i Rajasthan på det nævnte tidspunkt for nogle år siden. Ja det regner da men maksimalt et par timer om dagen. Det kan også have noget med held at gøre. F.eks. regnede det slet ikke den første uge, hvor vi var afsted. Personligt ville jeg slet ikke have noget imod, at tage til Indien under monsunen igen. Go for it!

      #3540886
       Anonym

        Mange tak for dit svar! Det glæder mig meget at høre… var der andre spændende destinationer i Indien, som du besøgte i monsuntiden, og hvor der ikke var de store vejrproblemer?:)

        #3540887
         Daizz

          hmm der er mange at nævne…. Amritsar med Golden Temple synes jeg var en stor oplevelse. Derudover må du jo selvfølgelig ikke misse Taj Mahal i Agra.

          #3540888
           Anonym

            Okay, troede de områder var meget plaget af regn i den periode, men fedt det ka la’ sig gøre… tak for rådene!:)

            #3540884
             India1

              Jeg overvejer at rejse rundt i Rajasthan i juli/august og evt. ta’ en afstikker nordpå til Shimla og/eller Leh. Er der nogen der har erfaringer med disse områder under monsunen? Hvor meget regner det? Er det nonsens at ta’ af sted?:)

              Glæder mig til at høre fra jer!:)

              #3540946
               Julie2

                Hvad du end gør: Besøg Jaisalmer. Du vil ikke fortryde det, selv om rejsen dertil fra Delhi tager ca 20 timer.
                Jeg var der i de bedste 6 dage af mit 10 ugers ophold i Indien. Afslappet og smukt.

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account