This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym candize

Er der nogen som har nogle erfaringer med at finde arbejde på en ranch i USA? Eller endnu bedre – at arbejde med heste i USA? Jeg tror det kunne være det fedeste at arbejde sådan et sted men det er svært at finde noget om det på nettet. Så hvis nogen kender et bureau, en hjemmeside eller bare et eller andet der kunne hjælpe mig tættere på min drøm ville jeg bliver rigtig glad

Anonym Anonym

Hej
    Prøv at kigge på heste-nettet.dk der var for et stykke tid siden et par steder i USA der søgte piger til arbejde med heste. Der kan man også spørge om en masse spørgsmål..

Anonym Anonym

Hej! jeg ville egentlig bare høre om havde fået nogle svar på dit brev? Jeg står i præcis samme sitiuation som dig og ønsker brændende at komme til USA og arbejde med heste på en ranch.. Men aner simpelthen heller ikke hvor jeg skal starte eller begynde.. :/..

Mvh. Henriette Hansen, henriettehansen1@hotmail.com

Anonym Christina Zacho-Rasmussen

Jeg er meget interesseret i at komme til at arbejde på en Ranch i Australien eller New Zealand. Er dette noget I har mulighed for at give mig noget information på? Har I kontakt med nogle i de lande som er villige til at være værtsfamilie for mig i nogle måneder mens jeg arbejder på en ranch? I er meget velkomne til at ring mig op.

Anonym Diana Thomsen

Hejsa… Jeg er en pige på 21 og meget hesteglad… og jeg kunne ikke undgå og komme ind på denne hjemmeside, da jeg søgte under job i USA ranch… Jeg er nemlig også utrolig interesseret i at realisere en drøm om engang at komme til USA og prøve at arbejde på en ranch med heste… Men har ingen idé om hvor man kan komme i kontakt med nogen eller hvor man skal begynde..? Håber måske at I har fundet ud af noget og kan hjælpe mig videre måske… om I har fået svar på jeres spørgsmål?

Mange hilsner Diana Thomsen
    E-mail: dinodiana@hotmail.com

Anonym malene

Heey…
    Er en tøs på 17 der drømmer om at kommer til USA på en Ranch, men ved ikk hvordan eller hvorledes.

Jeg har prøvet det med at gå på heste-nettet men der er ikk noget..

Anonym maria jørgensen

hej!

Jeg ved en side http://www.lrranch.com
    hvor de søger folk til at arbejde på ranch i colorado, kender nogle som har prøvet det, det skulle være en oplevelse for livet! 🙂

mariabloom6@hotmail.com

Anonym Lotte

Heey

Vil rigtig gerne til USA – AU – New Z.
    Min stor drøm er og driv kvæg rundt på hestryg..
    Og komme over og opleve USA og AU og New Z.
    Nogen som kan hjælp mig med og udleve min drøm.

Hilsen lotte
    E-mail: Dejlige-lotte@ofir.dk

Anonym helena

hej
    sidder nu i Australien og arbejder på en farm med heste og Kvæg og får udlevet min indre Cowgirl. jeg fandt det på
    http://www.agriventure.com
    hvilket kan varmt anbefales. de arrangere også rejser til USA, Canada og andre steder 🙂

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account