This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mospecht

Hej allesammen.

Håber der er nogen der kan opmuntre mig lidt. Har lige købt en rejste til Phuket fra den 25 juli til 11 august. Er først nu blevet opmærksom på regntiden.

Bestilte jo ferien for at få sol og blive brun. Er der overhovedet mulighed for det i den periode??

Er der nogen der kender til noget interessant at se nær phuket?? Natur såvel som kultur…

Påforhånd tak;)

Anonym Anonym

Ingen grund til panik. Regntid i Thailand betydet ikke regne nonstop regn 24 timer i døgnet. Ofte regener det bare en times tid om eftermiddagen eller om nattet. Men selvfølgelig kan du også være ude for at det regner et par dage i træk. Men jeg er nu sikker på at du nok skal nå at blive lidt lækker solbrun.

Der er masser af ture at tage på fra Phuket, da det jo er et af Thailands mest besøgte steder. Du kan komme ud og ride på elefanter, tage ud til små øer, Khao Sok Nationalpark (som helt klart er et besøg værd), klatring ved Krabi, tur til Phi Phi og en masse andet. Og så er der jo masser af mulighed for shopping, massage og Spa. Så jeg er sikker på at du ikke skal komme til at kede dig.

God tur!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account