Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3501338
     nunna

      Hej!

      Min veninde og jeg planlægger en rejse til Asien næste år bl.a til Kina, Vietnam, Cambodja, Thailand. Spørgsmålet er så om det kan lade sig gøre at rejse Juni-Juli_August, for efter noget research kan jeg slet ikke finde ud af det, der står så meget forskelligt:o(??? Har I nogen idé om hvor meget man ca. kan nå på de 2-3 mdr. uden at stresse rundt?

      Hilsen Tania

      #3501339
       Anonym

        Hejsa

        Om man kan nå at rejse i de 4 lande på 2-3 mdr. Det kommer jo lidt an på hvad man har tænkt sig at opleve. Men jeg ville nok tage den lidt mere med ro og nøjes med 3 lande, for at ikke skulle rejse hele tiden.

        Afstandene i Kina er temmelig lange, det er ikke usandsynligt at man skal rejse 1000 km for at komme til det næste sted der interessere en. Men når det så er sagt, så er Cambodja & Vietnam, lande som mange ikke bruger så lang tid på. Landene har dog en masse at byde på.

        Men skriv evt. lidt mere om hvad i har forestillet jer på turen. Så kan jeg give et lidt bedre svar. Har i f.eks. overvejet Laos?

        Jeg håber at i kan bruge svaret

        Hilsen
        Peter Terp
        Backpacker Planet

        #3501341
         Jesper Rise

          Hey!

          Du spørger mht regntid – har selv pøvet at finde ud af nogle ‘specifikke’ måneder, men som du selv siger kan det være svært… Men husk nu på at regntiden i Sydøstasien ikke betyder at det vælter ned døgnet rundt, men derimod at det regner kraftigt i måske én time om dagen – under regnskyllet er det jo desuden satdig dejligt varmt…

          Men tænk ikke for meget på hvornår det er regntid – der var vist engang en eventyrer, der sgade noget i stil med: Planlægning dræber eventyret – tag afsted i regntiden og du får det hele for dig selv…

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account