This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sofie

Jeg rejser alene til Bali d.11 januar til d.5 februar, jeg har læst mig frem til at det er regntid på det tidspunkt. Er der nogen der har erfaring med at rejse til Bali i den periode?
    Jeg har rimelig styr på hvad jeg gerne vil nå at se, delfiner i Lovina, Batur, en tur til Gili osv… Men er det nogen der har nogle tips til lidt anderledes oplevelser? meget smukke områder, små oaser og den slags man ikke kan finde frem til på nettet?
    Er der nogen der har erfaring med om det er billigt at få syet tøj på Bali?

Jeg overvejer at holde nogle dages strandferie på Gili (Air eller Meno?) og måske at tage dykkercertifikat der, kan det anbefales og i så fald er der et sted der er særligt anbefalingsværdigt?
    Ooooog sidst, men ikke mindst overnatning:
    Jeg går ikke op i luksus, men mere i god atmosfære og mulighed for at få lidt balinesisk insider viden i reception el.lign – et billigt, centralt sted at overnatte i Ubud og på Gili øerne?

Wow, det var noget af en smøre, håber der er nogen derude med lidt bali ekspertise 🙂

Anonym Tine

Jeg rejste på Bali for 6 år siden og ikke lige i regntiden, så det kan jeg ikke sige noget om, men det skulle vist bare være 1-2 timers regn om dagen, hvis det altså overhovedet kommer 😉

Jeg kan desværre ikke lige huske alle de steder vi var, som ikke findes i guidebogen…Men vi hyrede en chauffør til 100-150 kr om dagen og han tog os med til en masse lokale steder bl.a. et vandfald, som er mindre besøgt end Git git 🙂

Jeg har hørt, at meno skulle være bedst, men prøv evt også at tjekke gili gede ud, og at dykningen ikke skulle være noget særligt på giliøerne…et tjek ud thulamben nær Bali, det er et vrag, som skulle være rigtig fedt! Ellers skulle den lille ø lidt syd for Bali være rigtig god 🙂

Jeg håber, at det kan bruges
    Tine

A World of Backpacking

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account