This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym annab

Hejsa
    Jeg skal rejse i Asien med min kæreste fra august til midt-december. Jeg er opmærksom på at det er i regntiden, mit spørgsmål er hvor slem denne tid er? Er der områder man skal undgå e.lign. Vi har købt en returbillet til Bangkok, men vil gerne besøge Thailand selvfølgelig samt Laos, Vietnam, Cambodia og måske Burma… Det store spørgsmål er hvordan vi skal planlægge dette, så det klapper bedst muligt – også i forhold til vejret.
    Vi er mest til naturoplevelser og ikke så meget til vildt natteliv.. Så trekking i NordThailand er det bestemt en del af programmet.. og hvis det er muligt er det da sjovest at komme lidt væk fra alfavej..
    Håber der er nogen der har nogle bud..

Anonym Rasmus

Jeg synes personligt at denne periode er noget af det bedste at rejse i i Sydøstasien.. Især Nov-December er god til trecking i Nordthailand.. Vietnam er ganske fabelagtig i oktober osv.. Det er altid varmt i denne del af verden ( med visse undtagelser i bjergene) og selvom det er regtid er det oftest blot få kraftige regnskyl… Laos er også god i denne årstid og landskabet er meget flottere i regntiden og floderne fyldte..

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account