This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym elinebf

Hej.
    Jeg skal til Panama, Costa Rica og Nicaragua i juli og august. Jeg har læst et sted at regntiden løber fra maj til november…. Nogen der har været i disse lande i juli -august som har en fornemmelse af hvor meget regn man skal forvente??
    Har lige tjekket dmi.dk for panama og pt er det kun regn og grå skyer… håber at det bliver noget mere sol og blå himmel om 1.5 måneds tid…

Eline

Anonym Nilas

Har ikke været der, men dette burde hjælpe dig lidt: http://www.lonelyplanet.com/nicaragua/weather

Anonym guest

bare fordi der på dmi står grå skyer hver dag, betyder det ikke, at det regner og er dårligt hele tiden.. der stod det samme om malaysia, da jeg var der, og det regnede ½-1 time om dagen, og så var der høj sol resten af tiden:)

Anonym Marlene

Har ikke været i de lande, men rejste i Mexico, Guatemala og Honduras i sommers i regntiden.

Det regnede næsten hver dag. Men det er ca. ½-1 time hvor det VÆLTER ned, ret imponerende at opleve. Og efterfølgende er det skyet. Men hele dagen er det varmt og sol. Regnen kom først sen eftermiddag! Og er egentlig bare lækkert at luften bliver renset, da der jo er så varmt. Synes ikke det var en gene.

Anonym Helene

Hej
    Jeg boede i Costa Rica i 1 år, i hovedstaden San José, og rejste i bla. Panama og Guatemala også. Kan godt skrive under på det med at når det regner, så REGNER det! Det er lidt ligesom at tænde for bruseren. Der var altid godt vejr om morgenen men som hovedregel startede regnen ved omkring 14-tiden, og kunne ofte vare det meste af resten af dagen. Men hvis man bare er forberedt på at regnen kommer, så er det ikke så slemt. Et godt råd er nok at hvis man er ved stranden så er det bedre at stå tidligt op, ellers blir det ikke til så meget strandtur..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account