This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Peter Ahm

Hej.

Mig og min ven har tænkt os at rejse til Sydamerika, nærmere Peru og Ecuador i 2 måneders tid… Vi har tænkt os at rejsen fra midten af januar til midten af marts og undervejs skal vi arbejde i Peru i 1 måned. Vi har dog læst os til at vi kommer til at opholde os i sydamerika midt i regntiden (som er i Peru og Ecuador)… Derfor ville vi høre om der er andre der har erfaringer med at rejse i Sydamerika i regntiden og om hvor slemt det er?

Det er naturligvis ikke fordi vi regner med at det skal være nogen badeferie, men vi ved ikke om det vil være ødelæggende for oplevelsen af landende..

På forhånd tak

Anonym Andreas

Hola.. Har selv rejst i Ecuador og peru fra februar til april.. Oplevede egentlig ikke regntiden som et problem. Ofte falder det som byger, hvorefter solen kommer igen. Jeg har dog kun været oppe og trekke i bjergene om sommeren. Tror at det r der den største forskel forekommer.. Synes i hvert fald sagtens i kan tage afsted.. p.s. i kan også godt få badeferie.. tag til Montanita I Ecuador… Virkelig varmt vejr og vand ikke mindst!

Anonym Anonym

Hey..

Jeg var i Peru i januar måned og tog bl.a. inkastien til Machu Picchu, hvilket i SKAL gøre når i er i Peru. Og selvom det regnede og stien blev glat, var det en virkelig fantatisk oplevelse. Så nej, vejret spiller ikke den store rolle når man er i Peru og slet ikke i højlandet!

Forresten så nævner det andet svar et sted der hedder Motanita i Ecuador! – DET er et virkelig fedt sted. Rigtig fed surferstemning. – Jeg boede ca. en uge på et hostel der hedder Kamala som ligger lidt udenfor byen.! -kan varmt anbefales!!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account