This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Superbest

Hejsa, HVOR slemt er det i Juni, Juli???? Skal man kraftigt overveje at tage den rejse en anden gang og vælge et mere regnfattigt område af Asien…? Vil også gerne høre om der er risiko for storme i perioden

Anonym Anonym

Ok mange tak!! Andre?? :0)

comeawaywithme

Det er jo forskelligt fra år til år. Jeg har selv rejst i Thailand, Laos og Cambodia på den tid og ville til enhver tid gøre det igen. Der kan være hele dage med regn og hvis du er uheldig også nogle dage i træk, men ofte regner det bare en times tid eller en halv. Har aldrig oplevet de store storme. Mener jeg færst er hen mod sep – okt. Hvis ikke jeg tager helt fejl.

Anonym Jesper Jensen

Jeg skal til Thailand i Juni og var det også for 3 år siden. Naturligvis er det bedst, hvis der er blå himmel hele tiden, men omvendt gør det også godt med at afkølende skyl.

Det er billigt at flyve rundt i Asien med start i Bangkok, så du kan også tage andre steder hen.

Gå dog ikke glip af fantastiske Laos…

Anonym Anonym

Var i de 3 nævnte lande i okt. nov og dec, som i forhold til regntid skulle være okay. Imidlertid er der så på den tid tyfon/orkansæsong, så vejret var ikke det allerbedste. Men selvfølgelig var der også perioder med super strålende vejr.
    Man kan nok aldrig vide det med sikkerhed…

Anonym Anonym

Er i vietnam nu og har vaeret her i 10 dage, og det har regnet hver aften… Saa man kan sku ikk vide sig sikker paa noget..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account