This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sola

Hej Alle Sammen 🙂

Jeg står og skal her d. 21. januar ud og rejse sammen med en veninde. Turen går til Australien, Bali, Vietnam og Indien.
    Det fleste ting er på plads, men har lige et spørgsmål omk. regntøj. Det skal siges, at vi er i Cairns-området i starten af februar (hvor det regner en del) og også i sydvestindien i maj, hvor det ligeledes begynder at regne mere og mere… Bali og Vietnam virker ikke til at være specielt regnfulde på de tidspunkter vi er der.

1) Hvad er jeres erfaringer? Er det nødvendigt/rart med regntøj når det regner?

2) Er regnslag at foretrække over regnjakke?

3) Er det nødvendigt at regntøjet er åndbart?

4) Har nogle af jer erfaringer med at rejse de pågældende steder (ift. nedbør)?

Håber I har nogle gode svar 🙂

Anonym Razz

mht asien. så kan du købe regnslag over det hele til billig penge. det vil jeg klart fortrække , så du er fri for at slæbe rundt på regntøj. god tur 🙂

Anonym Hovgaard

Jeg har godt nok ikke været i pågældende lande i regn sæsonen.. Men rejste rundt i Nepal i regn sæsonen sidste år. Jeg brugte mest et regnslag eller paraply, da regntøj var alt for varmt.
    Jeg havde dog regnjakke på, da jeg var ude og trekke.. og mødte andre som havde alt regntøj på.
    Så kommer lidt an på hvad I skal?

Anonym Sola

Havde godt overvejet at købe noget derovre, men da vi skal til Australien først og regntøj sandsynligvis bliver nødvendigt der, skal det købes inden, eller i australien – og så ved jeg ikke, om der er noget at spare i australien?

Vi skal nok ikke trekke vildt meget.. Små-trekking-ture, men ikke noget over 2-3 dage ad gangen.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account