This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym multe

Hej. Vi er en familie med 2 børn på 3 og 5 år, der til Januar skal ud og rejse i 4 uger. Har tidligere rejst med børnene i USA, Thailand, Vietnam og Cambodia. Har tænkt på at tage til Filippinerne denne gang, men synes ikke vi kan finde noget information om at rejse med børn til Filippinerne. Er der nogen der har erfaring med dette? Eller som har andre ideer til, hvor det er godt at rejse med børn? Vi vil gerne have nogle naturoplevelser (gerne hvor vi kan se nogle dyr) og så må der også gerne være mulighed for lidt badeferie, og helst også være billigt at rejse rundt.
    mvh Line

Anonym Chr

Hej Line, vi var i Malaysia sidste sommer med vores to piger på 11 og 8 år. Det var fantastisk. Dyr og badeferie kan I få samtidig på Perhentian Islands. Flyvende hunde, aber, store varaner og fugle og andet kryb. Samt krystalklart vand med masser af liv og super gode snorklesteder.
    Hilsen Chr

Anonym Annette

Hejsa
    Vi var på Philipinerne for 4 år siden – bl.a Coco Beach.. hvilket er et super sted at tage til med børn. Vi var meget rundt og havde ingen dårlige oplevelser. De var yderst søde…
    God tur
    kh/Annette

Anonym thomas

hej er interesseret i at høre lidt om jeres rejse til thailand, malaysia ect.da vi rejser dertil 11-11 med børn på 8 og 11
    har i en hjemmeside
    hvad brugte i pr måned og gode steder at tage til med børn
    thomas

Anonym raslyng

Hej
    Jeg har ikke selv boern-men som skolelaerer har jeg 300 til daglig. Til gengaeld er jeg paa Filippinerne nu, og jeg ville ikke have problemer med at rejse med boern her. Det virker meget sikkert.
    Men I skal vide, at der ikke er de store muligheder for at se dyr – andet end dem under vandet.
    Vi havde forventet at skulle paa vandreture for at spotte dyr og fotografere. Men det er der ikke mulighed for.
    Hvis I vil bruge meget tid paa at se dyr, saa skal I tage til den malaysiske del af Borneo. Kan anbefale baade Sabah og Sarawak.
    Jeg ved ikke med vejret i Malaysia i Januar. Men det vil vaere det perfekte tidspunkt for Filippinerne.
    Venlig hilsen Raslyng

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account