This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ChristinaVoigt

Hej, jeg er en sød og rar pige, på snart 21 år, der gerne vil ud og opleve verdenen. Da jeg ikke har så meget rejseerfaring, kunne det være super fedt at rejse med en, som har rejst en smule før. Jeg er især optaget af frivilligt arbejde med børn og dyr i udviklingslandene, men søger et billigere alternativ, da jeg ikke er millionær 🙂 Jeg tænker på at rejse i 2011. Send mig en mail, hvis du er frisk på en tur ud af EU.
    P.S. Jeg søger en pige/kvinde at rejse med.

Anonym Anna

Hey, jeg er en pige på 20 år, som også meget gerne vil ud og opleve verden. Jeg ved ikke om jeg har særlig meget rejseerfaring, men har været i New York 2 gange, hvor den ene gang kun var med min veninde. Og så har jeg taget til Jamaica alene. Så har jeg også været i nogle andre lande i EU. Så jeg har prøvet nogle forskellige ting.
    Min plan er også at jeg vil rejse i 2011 og jeg vil også gerne rejse ud af EU. Hvilke lande havde du i tanke at besøge? og hvor lang tid vil du rejse?

Hilsen Anna

Anonym ChristinaVoigt

Det lyder spændende! 🙂
    Jeg havde tænkt på Thailand, Australien, New York. Jeg er faktisk ret åben for hvor det skal være, jeg er har som sagt ikke så meget rejseerfaring, men jeg trænger bare til at opleve en masse! Jeg havde tænkt mig at tage i sted i mindst 3 måneder.
    Hvad har du i tankerne?

V.H. Christina

Anonym Anna

Jeg har tænkt på USA og især New York, ellers Caribien, er også åben for meget andet. Men jeg trænger også til at opleve noget nyt og jeg er blevet færdig med skolen, så det passer godt ind 🙂
    Jeg synes det lyder godt med mindst 3 måneder 🙂

Måske vi skulle skrive sammen på mail? Så kan vi skrive lidt mere om os selv og sådant noget 🙂 min er sek_anna@hotmail.com

Hilsen Anna

Anonym Christina

Hej, jeg er en pige på snart 21 år, der planlægger at rejse ud i verden i slutningen af 2010 eller starten af 2011:) Jeg har aldrig prøvet at rejse på egen hånd før og synes det kunne være rigtig fedt at følges med en. Min umiddebare plan var at backpacke i Thailand i mindst 3 måneder, men også gerne længere tid. Jeg er selv meget optaget af frivilligt arbejde med børn eller dyr og er sikker på at det ville være en oplevelse for livet:)
    Havde du i tankerne at dele turen op – tænker om du vil arbejde frivilligt hele turen eller du vil gøre det noget af tiden og så rejse rundt resten?
    Mvh Christina

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account