This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym akl_37@yahoo.dk

Hej Alle.
    Jeg har længe planlagt og sparet sammen til en længere tur ud i verden fra omkring september. Jeg har imidlertid mistet min rejsemakker, men vil stadig rigtig gerne afsted, og overvejer derfor at rejse alene, i hvilket tilfælde jeg har tænkt mig at tage til Asien. Jeg tænker bare at købe en one way ticket og se, hvad der sker… Jeg kan være væk i alt fra et par måneder til næsten et år, så det bliver pengene og lysten, der kommer til at sætte grænserne. Regner med at have ca. 60.000 på lommen og et MC-kørekort, når jeg drager afsted.
    Mine spørgsmål er følgende: Nogle gode forslag til, hvor jeg kan starte min rejse, jeg ønsker at møde nogle andre at rejse rundt med, når jeg er nået frem, så skal gerne være et sted med massere af andre unge backpackere. Tager gerne imod forslag om både byer og specifikke hostles. Jeg er til det meste, natur, storbyer, adventure, dykning osv.
    Min anden forespørgsel er bare lidt opmuntring. Det skræmmer mig vildt at tage afsted helt alene, så hvis nogen lige vil fortælle mig, at det sikkert bliver fedt og evt. selv har erfaringer, ville jeg blive meget glad! 😉

Til sidst, skulle der sidde en derude og tænker “hey, jeg vil da gerne med” så giv endelig lyd, evt på akl_37@yahoo.dk 😉

Mvh Agnes

Anonym madseventyr

Hej Agnes,

Du har absolut ingen grund til bekymring, mht. at rejse på egen hånd – og især ikke i et område så populært som Asien 🙂

Jeg har selv rejst på egen hånd i et par måneder nede i Sydøst Asien – dog startede jeg med 1 måned sammen med en kammerat jeg mødte herinde, men man kan uden problemer rejse alene fra starten! 🙂

Jeg står faktisk selv og skal afsted om en god måneds tid – jeg har opsagt mit job, lejlighed og solgt alt jeg ejer udover det, som jeg kan have i min rygsæk, og rejser ud i verden på ubestemt tid 🙂

Du kan læse lidt om mig og min rejse på min hjemmeside: http://www.ExploreDreamDiscover.dk – siden er på engelsk, men jeg har også noget info på min tidligere blog: http://www.expdredis.blogspot.com.

Du kan skrive til mig på: mads@exploredreamdiscover.dk – og så skal jeg med glæde vejlede, guide og opmuntre dig til en masse fantastiske oplevelser på egen hånd, samt hvordan du let og finder nogen at rejse med, hvis du fortsat ønsker det 🙂

Ser frem til at høre fra dig!

Venlig hilsen
    Mads

Anonym Petricia

Hej:-)

Det er så fedt at rejse uden nogle specifikke planer, og bare med rygsækken på. Jeg er lige nu i Indien, hvor jeg skal være det næste halve år som frivillig. Her er frivillige fra hele verden, og vi bor i et hus alle sammen sammen. Hvis du har lyst til at starte din rejse her, skal du være velkommen. Jeg var i Indien for første gang for lidt over 3 år siden, og blev så vild med landet, at jeg blev nød til at vende tilbage. Jeg har både rejst alene, og med venner, både her men også andre steder. Og der er bestemt ikke noget at være bange for. De mennesker du møder på din vej, er ofte søde og hjælpsomme. Skriv endelig hvis du er interesseret i at mødes.

Anonym akl_37@yahoo.dk

Hej gæst eller Petricia? jeg vil meget gerne høre mere, det lyder super spændende, og vil rigtig gerne opleve Indien, vil du ikke skrive til min mail: akl_37@yahoo.dk?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account