Hej Alle.
Jeg har længe planlagt og sparet sammen til en længere tur ud i verden fra omkring september. Jeg har imidlertid mistet min rejsemakker, men vil stadig rigtig gerne afsted, og overvejer derfor at rejse alene, i hvilket tilfælde jeg har tænkt mig at tage til Asien. Jeg tænker bare at købe en one way ticket og se, hvad der sker… Jeg kan være væk i alt fra et par måneder til næsten et år, så det bliver pengene og lysten, der kommer til at sætte grænserne. Regner med at have ca. 60.000 på lommen og et MC-kørekort, når jeg drager afsted.
Mine spørgsmål er følgende: Nogle gode forslag til, hvor jeg kan starte min rejse, jeg ønsker at møde nogle andre at rejse rundt med, når jeg er nået frem, så skal gerne være et sted med massere af andre unge backpackere. Tager gerne imod forslag om både byer og specifikke hostles. Jeg er til det meste, natur, storbyer, adventure, dykning osv.
Min anden forespørgsel er bare lidt opmuntring. Det skræmmer mig vildt at tage afsted helt alene, så hvis nogen lige vil fortælle mig, at det sikkert bliver fedt og evt. selv har erfaringer, ville jeg blive meget glad! 😉
Til sidst, skulle der sidde en derude og tænker “hey, jeg vil da gerne med” så giv endelig lyd, evt på akl_37@yahoo.dk 😉
Mvh Agnes