This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Annh

Hej…
    Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med at rejse alene rundt i sydamerika? Jeg havde tænkt mig at rejse lidt rundt…starte i Argentina og så tage ud derfra… Måske er der nogen der har været der, eller er der nu? Møder man mange rejsende på samme måde som i Asien, eller? Hvad med frivilligt arbejde? Jeg har rejst en del før i Asien, men aldrig helt alene… Jeg håber at høre fra dig der ved noget;)

Anonym Claus

Det er slet ikke noget problem at rejse rundt i Sydamerika alene. Tager du ind på hostels, så vil du møde lige så mange, som du har gjort i Asien. Min oplevelse var, at det er nemmere at komme til at tale med lokale i Sydamerika end i Asien.

Asiater har en tendens til hele tiden at ville prakke en masse tingel tangel på en, og det gør det lidt sværere at snakke om andet end at købe og få lokket penge ud af lommerne på turisterne.

En stor fordel, hvis du kan bare lidt spansk, ikke alle er lige skarpe i engelsk på de kanter.

Tag på nogle ture, bjergvandring i Andelsbjergene, se pengviner i Patagonien osv.

Det er omvendt ikke så sikkert i Sydamerika, specielt om aftenen, som det er i Asien, men følger man de alm rejseråd, er det bare om at komme afsted.

mvh

Claus

Anonym Erasmusen

Det er ikke noget problem at rejse alene i Sydamerika – tager du ind på et hostel er der massere af BP´s og vil du være alene er det også helt fint. Spansk er helt sikkert en fordel.

Anonym Guest

Mht frivilligt arbejde, så tjek Dansk ICYE’s hjemmeside: http://www.icye.dk.
    De formidler volontørophold til hele verden og er ofte billigere end andre selskaber.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account