This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Thor poulsen

hej alle i rejseerfarne mennesker.
    jeg skal ud og rejse omkring den 1/10 og ca 2 mdr. frem, og det ender nok med at blive alene.
    men hvor skal man tage hen ?
    jeg elsker at dykke og driver det meget derfor var min første ide indonesien eller fillipinerne hvor jeg ville hoppe fra ø til ø med min rygsæk og lidt dykkerudstyr men hvordan er vejret på det tidspunkt?
    og hvad er udsigterne for a backpacke alene i det område?
    havde også tænkt på at tage en tur til australien hvor jeg ville købe en bil eller rejse med bussen langs øst kysten men hvad kan i anbefale har virkelig brug for nogle gode ideer og ruter ?
    MVH Thor.

Anonym _-mie-_

Nej, hvor er jeg misundelig 🙂
    Australien er et super fedt land. Tag evt. til Cairns hvorfra du kan dykke på Great Barrier Reef. Lej/køb en bil og kør langs østkysten. Det er en fed tur. Synes helt klart du skal flyve ind til Red Centre og brug nogle dage der.

Malaysia/Borneo er også super fedt. Hvis du virkelig vil opleve noget fedt, så brug nogle penge på Borneo og tag til Sipadan/Kapalai. Det er fantastisk!

Rigtig god tur.

Anonym _-mie-_

Jeg ved desværre ikke hvordan vejret er på det tidspunkt.

Ved ikke om du kun er til Australien og Asien, men ellers er Zanzibar også et lækkert sted at dykke.
    Men Sipadan/Kapalai skylder du dig selv at tjekke ud. Det er for lækkert og også for erfarne dykkere. Der er kun 120 personer (mener jeg) der får lov at dykke ved Sipadan om dagen, så der skal bestilles i god tid.

Anonym Thor poulsen

lyder spændende,
    men hvordan er vejret ved Sipadan/Kapalai islands på det tidspunkt.
    nogle andre gode ider til en rute ?
    gerne med meget dykning, og helst for den lidt erfarne

Anonym Thor poulsen

tusinde tak mie.
    har været inde og se det, det ser vildt lækkert ud, blir nød til at prøve det.

Anonym _-mie-_

Det er så lækkert. jeg boede på Sipadan Kapalai dive resort. Lækkert sted.

Hvis du har yderligere spørgsmål om Borneo eller Australien er du velkommen til at skrive!

Anonym CamBach

Jeg har dykket mange steder i verden og SIPADAN ved Borneo er i verdensklasse!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account