Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3538549
     Dorlas

      Hej. Jeg er en pige på 21 år. Jeg vil rigtig gerne på en grupperejse fra marts/april 2012 også i 2-3 mdr.
      Jeg har været inde at se på adventuredk.dk, adventureheart.dk og danskstudiecenter.dk. Jeg synes bare, at det er svært at se, hvad man præcist får for pengene! Er der nogen der kan anbefale nogle ture? Jeg vil afsted på en grupperejse med andre unge. Vil gerne opleve dyreliv. Der behøver ikke være frivilligt arbejde. Prisen er selvfølgelig også en afgørende faktor. Jeg vil helst ikke over 40.000 kr. Håber på at få råd, erfaringer mv! 🙂

      #3538557
       Marie

        Hejsa.
        Jeg har selv været med Adventure Heart 3 måneder i Venezuela – og det kan kun anbefales! Jeg brugte godt 50.000 på rejsen og jeg oplevede ALT, jeg havde muligheden for. Man kan helt sikkert gøre det billigere selv, men fordelen ved en planlagt grupperejse er klart, at man får udnyttet tiden bedst muligt. Turen er jo planlagt af lokale guider, som ved, hvad der er værd at bruge tid på i deres land og på den måde går der ikke en dag til spilde.
        Jeg vil ikke anbefale frivilligt arbejde, da man tit vil føle sig mere til overs end til nytte.
        Man kan sikkert også gøre det billigere, hvis man vælger en grupperejse til Østen eller korter den ned til to måneder 🙂

        #3538631
         Annemarie

          Hej Marie,

          Du skriver at du ikke vil anbefale frivilligt arbejde, da man tit vil føle sig mere til overs end til nytte. Har du selv erfaringer indenfor det eller kender nogen som har?

          Jeg overvejer nemlig frivillig arbejde 🙂

          Vh. Annemarie

          #3538700
           Marie

            Ja, jeg lavede det selv i Venezuela i forbindelse med min rejse med Adventure Heart. Programmet var helt vildt godt, men det frivillige arbejde var kedeligt og man bliver sjældent sendt et sted hen, hvor der virkelig er brug for hjælp. Ønsker man at lave frivilligt arbejde, så skal man i hvert fald være indstillet på, at man skal gøre det, fordi man gerne vil prøve at leve i et samfund og opleve en hverdag, i stedet for at tro, at man kommer til at redde verden. Men det er jo selvfølgelig også en kæmpe oplevelse i sig selv 🙂

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account