This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym apa

Hejsa allesammen…

Jeg står og skal ud og rejse en tur, og er meget i tvivl om hvor længe jeg skal bruge de forskellige steder…

Umiddelbart har jeg tænkt mig følgende:

Vietnam: 3 uger
    Cambodia: 2 uger
    Thailand: 5 uger

Ser det fornuftigt ud eller har i nogen forskalg til justeringer?

På forhånd tak

Anonym lone traveller

Det ser fornuftigt nok ud synes jeg. Eventuelt kan du tage en uge fra cambodia og smide over i vietnam. Jeg synes at en uge til cambodia er ok (evt 10 dage?). Men ellers så lad være med at planlæg så meget. Bliv et sted hvis du kan lide det, og ellers tag videre. Det er fedt bare at improvisere mens man rejser.

Anonym Hanne

jeg ville tage 3 uger i Cambodja
    3 uger i Vietnam, og måske 4 uger i Thailand.
    Lov mig ikke at nedprioritere Cambodja!
    Det er efter min mening – uden tvivl det fedeste, mest seværdige land af de 3.

go tur:-)

Anonym apa

Tak for jeres svar..

Hvad siger i til tiden i alt? er 10 uger nok, for lidt eller for meget..

jeg har nemlig ikke tænkt mig at planlægge for meget, men bare se hvad jeg bedst synes om og så tage den derfra..

Anonym lone traveller

Hvis du har tid til det, så forlæng det! Jeg brugte selv 3 mdr på de 3 lande og jeg fik ikke set alt det, som jeg måske gerne ville have set. Desuden er det så billigt at backpacke i landene, at flybilletterne udgør en stor procentdel af de samlede udgifter i forhold til leveomkostninger. Jeg rejste for mindre om måneden rundt i asien end jeg lever for herhjemme.

Mhp cambodia så er det vist et love it or hate it land. Har mødt folk, der er blevet der i 3 måneder og elsket det, og så folk som mig selv der var lidt for trætte af fattigdommen og aggressive prostituerede til at blive hængende længe.

Anonym Rasmus

Vil også sige, at du min skal bruge 10-12 dage hvis man vil ind under huden i Cambodja.. De fleste tager jo bare Phnom Penh og Siam Riep, men der er meget mere at se.. Specielt kulturen er anderledes når man kommer væk fra turisthelvederne.. Jeg ville overveje at tilføje Laos til planen og skære lidt tid i thailand, hvis det var mig.. Laos er en del år bagefter og det er derfor spændende at besøge dem nu.. Og Thailand kan man jo altid tage til..:-)

Anonym Dinna

Jeg vil i hvert fald sige, at 3 uger i Vietnam er et absolut minimum. Man kan godt nå det på tre uger, men der er heller ikke meget tid til at blive et sted, man er vild med, hvis man vil nå at se resten.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account