This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej!

Min veninde og jeg overvejer at rejse til det sydlige Afrika for bl.a. at rejse igennem Sydafrika, Namibia, Botswana og Zimbabwe og arbejde som frivillige på et reservat.
    Vi har fundet en organisation ved navn Adventure Heart som vi overvejer at rejse med og ville gerne høre om der er nogen der har erfaringer med denne organisation?
    og om der er nogen der bare generelt har nogle erfaringer med at rejse i disse lande?

håber i kan hjælpe med lidt info 🙂

Anonym Christina

Hej..

jeg sidder pt. i kenya lige nu efter en endt overland tur gennem sydafrika, namibia, botswana, zambia, tanzania, kenya, uganda og rwanda… hvad jeg har hort fra andre rejsende jeg har modt pa min vej er det svaert uden egen bil at rejse gennem namibia da det meste er orken og der ikke skulle gaar service busser gennem namibia som andre dele af afrika.. jeg kan derfor varmt anbefale at leje en bil eller booke en overland tur fra capetown til livingstone.. jeg bestilte selv gennem Dragoman der har vaeret rigtig godt, ulempen er dog lidt at man ikke selv bestemmer hvor laenge man vil vaere de enkelte steder.. sydafrika er relativt nemt at rejse i der gaar bizz buss ( hop on hop off busser som i australien der er spaekket med backpacker, saa rig mulighed for at moede andre.. bizz busserne gaar dog for det meste mellem cape town og jo-burg op langs ostkysten men skulle vaere fantastisk bade og surfe sted..

hvis i har andre sporgsmaal er i velkommen til at skrive til mig kan desvaerre ikke hjaelpe jer med jeres velgroerenhedsarbejde.. havde selv bestilt gennem madventure men blev aflyst i sidste ojeblik saa jeg tager vidrer rundt i verden et stykket tid i stedet..

held og lykke

Anonym lars81

hej christina vil du kontakte mig da jeg selv er ved at undersøge noget med dragoman men egentlig har en msse spørgsmål om hvordan det egentlig forgår osv
    min mail er l.lykkegaard@hotmail.com
    mvh lars og undskyld off-topic

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account