This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym apa

Hejsa

Jeg vil lige spørge om der er nogen der har erfaringer med, at rejse rundt i Lande som Venzuela uden at kunne Spansk? overvejer at rejse derover, men største problem er at jeg intet spansk taler.. :S
    Kan det lade sig gøre??

Anonym Ay!Nanita

Hej
    Jeg vil mene at det kan lade sig gøre at rejse i næsten alle lande, uden at kunne tale det lokale sprog.
    Når det så er sagt, er det nok en god idé at starte sin rejse med eksempelvis 2 uger på en sprogskole eller lignende – det er billigt, hyggeligt og en god intro til en rejse.

Anonym Shu Lei Gen, GuangZhou

Selvfoelgelig kan du det ! Jo mere ubehjaelpsom du virker, jo mere naerkontakt faar du med det lokale folk.
    Hvis jeg skulle ha’ rejst i de lande jeg kunne sproget, havde jeg kun vaeret i ca 20 stk. !!
    Men laer evt. at taelle til 3, sige ja, nej og tak paa det lokale sprog !!
    Ellers en rigtig go’ tur, vaer ikke bange for at dumme dig !!!

Anonym Aarhus

jeg har backpacket rundt i sydamerika inkl venezuela uden at kunne spansk. Det er selvfølgeligt lidt besværligt til tider, men man kan godt. Spansk er også et sprog der er rimelig let at udtale, så man kan hurtigt lære et par sætninger mv.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account