This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej piger.
    De svar i har modtaget er super gode svar, jeg er selv vild med Himalaya, kan anbefalde jer Dahamasla, ligger i himalaya 12 timer med bus fra delhi, masser af yoga og flot natur, plus hjem sted for dali lama, tibitansk kultur, tjek det ud, manlai, leh ladk, risicas, er nogen rigtig gode steder at besöge , i risicas er der masser af yoga,tjek det ud, husk himalaya, er fra maj til oktober november, hvis har planer om at besöge varanasie i maj er det hot hot,, kan ,nu når det er förste gang i skal rejse i indien, er himalaya et godt valg, da det ikke er så befolket som store byren, afsted med jer, indien er kanon og billig, god rejse,lars köb jers loney planet over nord indien, lars

Anonym Julio

Hello hello!!
    Jeg og en veninde planlægger at rejse i Indien i 3 måneder, men da det er første gang vi selv skal planlægge en sådan rejse, er vi lidt i tvivl om hvordan vi skal gribe det an.
    Vi ville fx. gerne trekke i Himalaya, vi har ikke lige nogen bestemt rute i tankerne, men vi er i tvivl om, om man bare finder ud af det dernede, eller om man burde bestille noget hjemmefra.
    Vi tænkte også på at tage et yoga-kursus, er der nogen der kan anbefale et sted måske?
    Og generelle tips og must-sees er velkomne 😉
    Vi regner med primært at holde os i nord.
    Tak tak..

Anonym jacob

jeg planlage selv en tur rundt i indien, valgte dog at tage noget frivilligt arbejde istedet.

ting i bør se når i har så lang tid er
    agra ( tah mahal)
    varanassi ( hellig by, lig brændinger ved floden osv. )
    calcutta ( bedste mad by i indien )
    ladekh ( området hvor dalai lama er i eksil )

og selvom i vil holde jer i nord, vil jeg dog anbefale at besøge goa som slutningen af turen evt.
    Goa ( fest, farver, sol strand og spass )

håber i får en fantastisk tur, indien er et magisk land

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account