This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym M.allen

En måned til Peru, Bolivia, Barasilien og Argentina – JA DET ER FOR KORT TID.

Jeg mener det er synd at stresse igennem sydamerika. I stedet burde du vælge og prioritere noge ting du gerne vil se/ ture du gerne vil på.

Ex kan en tur i Saltørknen (bolivia) nemt tage 4 dage – et INKA trek (peru) tager det samme – en tur i pampassen ligeså (bolivia)/ amazonas tur (ex brasilien) tager tid…

Så overvej hvad du vil og brug tid på det – frem for bare at “kunne sætte kryds ved lande du har besøgt”. Det er mit bedste råd…

Jeg havde nemlig 5 måneder i sydamerika og kunne snildt have brugt mere tid (måtte rent faktisk vælge en masse fra).

Sorry, indlægget blev lidt rodet, men håber du kan bruge det til noget.

Go tur.

Anonym M.allen

… Men selvfølgelig vil du kunne have n fantastisk tur til sydamerika der varer én måned – det er klart:-)

Ha en fantastisk rejse og spørg gerne ind til ture/steder når du har tænkt over hvad du gerne vil opleve, for så kan det være, at jeg har prøvet det/været der.

Anonym Laura

Tak for svar. Kan være jeg vender tilbage 🙂

Anonym Lauravs

hejsa!
    jeg overvejer at tage turen “roadtrip i mellemamerika” med adventure.dk.. nogle der har været med på den?? den varer to måneder, og tænker jeg så ville rejse videre selv bagefter til sydamerika i ca. en måned.
    Evt. Peru, Bolivia, Brasilien og Argentina.
    Er en måned for kort tid??

Knus

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account