This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym EmilieEllen

Min kæreste og jeg planlægger i rejse fra San Jose til Cancun i marts og april 2015. Vi ville høre om der er nogen der har nogle forslag til oplevelser som man skal opleve og gode og billige transportmuligheder?
    Udover det vil jeg høre hvordan folk har oplevet kriminaliteten i de lande?

Mvh Emilie

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hola Amigos.
    Køb lonely plante over mellem Amerika den er super god, ellers er det med bus fra land til land som er super godt.
    Kan ikke Anbefalde natbusser og husk ikke ankomme sent eller tidelig morgen til et nyt sted da mellem Amerika ikke er helt ufarlig så rejs som back packer ikke noget med dyre ure og smykker og når det så er sagt så er latino lande dejlig at rejse i men rejs med sund fornuft og i for en konge oplevelse.lars

Anonym Claus

Jeg er helt enig med Lars, og jeg vil tilføje:
    Tag hellere en taxa for meget end for lidt.

Især når I ankommer til en ny by. Det er ikke det værd at skulle risikere en masse ved at tage med den lokale bybus. Og det koster ikke alverden. Når I har fået jeres pakkeneliker af vejen, kan I jo sagtens bevæge jer blandt de lokale. Men lad være med at tage hele valutabeholdningen med.

Pas på i storbyer, men ellers er Latinamerikan et skønt sted at rejse rundt. Og langt de fleste mennesker vil jer kun det godt.

mvh
    Claus

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account