This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej

Min veninde og jeg skal til marts backpakke i 3 måneder, herunder skal vi rejse i Nordindien. Der er forskellige bureauer, der tilbyder forskellige ture i Nordindien, men jeg synes, at disse tilbud lyder lidt dyre. Blandt andet er det en tur på 13.000 kr. for os begge for 20 dages rejse, hvor transport (eksklusiv flybilletter) og overnatning er inkluderet. Er prisen rimelig?

Jeg tænker, at det muligvis kan gøres billigere, hvis vi vælger at rejse på egen hånd. Er der nogen, som har erfaring med det og som ved om det er overskueligt og sikkert?

Jeg glæder mig til at høre fra nogen af jer 🙂

Anonym Anonym

Hej

Det kan gøres MEGET billigere hvis I rejser på egen hånd. Min kammerat og jeg brugte hver ca. 13.000.- for 28 dage i nordindien, incl forsikring, visum, flybilletter, vaccination ect.
    Det er ganske sikkert og overskueligt at rejse i Indien, hvis bare man følger de velkendte rejseråd.
    Tog og bus kører overalt i nordindien, så det er intet problem at komme rundt på egen hånd!

Vh
    Henrik

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.

Indien er meget billige, har haft fem store rejser i indien.
    I kan meget nemt klar jer for 4000 kr pr månde pr person, jeg brugte 3000 pr månde, lokale buser og lokal mad, husk Dhamasla, manlai, risikas,shimla, lea ladak rigtig gode steder i nord indien, nord indien er fra maj til november. köb lonley planet over nord indien og så af sted med jer, hård arbejde men en mega oplevelse i aldrig glemmer, husk varnasie. lars

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account