This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym N&K

Hey folkens.

Mig og kæresten vil rejse til USA i en måned her til sommer. Vi regner med at flyve til Orlando, Florida, og derfra køre rundt og se forskellige steder af USA. Denne tur rundt er noget vi tager hen af vejen. Men vores spørgsmål er om der er nogen der ved hvor der er billig billeje, billige steder at sove osv, da vi ikke vil være det samme sted hele tiden.

På forhånd tak !

Hilsen N&K

Anonym Anonym

Jeg var i Florida sidste år,der fandt jeg ud af at det var billigst at leje bil igennem FDM her i Danmark,de har en leje aftale med Hertz..
    Jeg brugte det jeg tog forskellige kuponhæfter på Tank stationer og lignende steder,hvor der var flere tilbud på billige overnatnings steder rundt omkring.
    ellers er der jo også internettet,der kan man også finde billige vandre hjem…

Anonym Anonym

Mange tak for svar.

K&N

Anonym Kia

Hej.. Vi var af sted i sommers og til og leje bil brugte vi e-biludlejning.dk og argus carrental.. Det er anden gang vi var derovre og vil ikke personligt anbefale FDM.. Da jeg synes de er dyre.. Vi gav ca 3000kr for en måneds billeje.. Hvad hotellet og ture angår er det bare om at søge på nettet og finde forskellige sider.. Dog skal i huske at i skal være over 21 de fleste steder 25 for at leje bil.. Hvis i er under 25 kommer der som regel noget tillæg på pr dag.. Spørg endelig hvis der er andet i vil vide:)

Anonym N&K

Kia:
    Mange tak for svaret. Har lige kigget på siderne, og ja, må sige at de sider du nævnte lejer billigere biler ud . Men 3000kr for en måneds billeje ? SÅ billigt kan vi godt nok ikke finde det ! 🙂

Anonym Kia

Nej det kommer også på hvilke måneder osv det er man vil leje i.. Og priserne skifter næsten også fra uge til uge..

Anonym Fruergaard

angående billeje så skal man også huske på at tegne forsikringen … det er den der er den dyre del og den er desværre nødvendig 🙁

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account