This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym brockie

Jeg skal rejse jorden rundt sidst i august, og tænker på, om det ikke er lettere at rejse med et kuffert. En af mine veninder har rejst jorden rundt med en ryggsæk og anbefalede mig at tage en kuffert, fordi rygsækken er alt for tung og klosset.
    Hvad synes i?

Anonym Anonym

Efter min mening er en rygsæk klart bedst – først og fremmest fordi den er lettere at bære rundt på.

Ok – man kan få en kuffert med hjul på, men en rygsæk må altid være nemmest.

Skal du på trekking er rygsækken det eneste rigtige valg.

Fighter_88

Vil helt klart også anbefale en rygsæk men du skal tage ned i en butik og få hjælp, så den passer til DIG.

Anonym Anonym

En rygsæk kan vel ikke være tungere hvis man har de samme ting i den, som man ville have i en kuffert?! 🙂

Jeg ville helt klart tage en rygsæk med. Den er meget nemmere at fragte rundt fordi du kan bære den på ryggen. Hvis du køber en ordentlig rygsæk og får den indstillet rigtigt, føles det ikke som at løfte 10-15 kg – i forhold til hvor tungt, det ville føles hvis du skulle gå og løfte i en kufftert.

Nu ved jeg ikke hvor du skal hen, men der er godt nok mange steder i verden, hvor der ikke lige er pæne fortove og glatte asfalterede veje – så er det ikke sjovt at komme rullende med sin lille kuffert. En rygsæk er bare langt mere fleksibel! Desuden kan du få brug for din rygsæk hvis du skal på nogle ture og feks ud at vandre i nogle dage…

Anonym Anonym

En rygsæk kan vel ikke være tungere hvis man har de samme ting i den, som man ville have i en kuffert?! 🙂

Jeg ville helt klart tage en rygsæk med. Den er meget nemmere at fragte rundt fordi du kan bære den på ryggen. Hvis du køber en ordentlig rygsæk og får den indstillet rigtigt, føles det ikke som at løfte 10-15 kg – i forhold til hvor tungt, det ville føles hvis du skulle gå og løfte i en kufftert.

Nu ved jeg ikke hvor du skal hen, men der er godt nok mange steder i verden, hvor der ikke lige er pæne fortove og glatte asfalterede veje – så er det ikke sjovt at komme rullende med sin lille kuffert. En rygsæk er bare langt mere fleksibel! Desuden kan du få brug for din rygsæk hvis du skal på nogle ture og feks ud at vandre i nogle dage…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account