This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Magnus

http://www.cameralabs.com/ – grundige tests og anbefalinger af kameraer i flere prisklasser.

Anonym KittyKatten

Jeg skal rejse til Indien her til November og jeg ville gerne købe et kamera, men jeg vil gerne havde det billigt og jeg vil også gerne have et godt et.
    Så, nogle råd om hvilke kamera der er gode som et rejsekamera??

Det skulle helst være en DSLR.

Anybody?:) thanks.

Anonym thaihenrik

tror det ville være muligt at købe i Indien uden at have været der men , må være nogle fotoshops i de større byer . eller kig på elgigantens hjemmeside måske de har gode tilbud nu her .

Anonym KittyKatten

Ja, men jeg ville gerne høre om der var nogle kameraer som var gode som et rejsekamera, altså sådan specialt. ? Jeg har søgt lidt omkring men ville gerne købe et billigt et. Jeg ved ikke, er et Canon 600D god som et? 😛

Anonym Tine

Et DSLR er en investering, selvom du køber billigt udstyr, så kommer det nemt op i 10.000 kr eller mere, hvis du skal have kamera, telelinse, makrolinse og evt en ordentlig blitz. Så man skal også gå meget op i det for at bruge så mange penge.

Hvis du skal have et DSLR, så skal du vælge efter hvad der ligger godt i din hånd. Om du fx vælger Canon eller Nikon kan for sin skyld være lige meget, de er næsten ens og kan næsten det samme (det kommer selvfølgelig an på hvilke modeller du sammenligner). Så burde du også have en eller flere linser, som dækker området 18-200 mm, så burde du være godt på vej. Du burde også købe et ekstra batteri, det er guld værd på rejser! Du kan evt købe et billigt på ebay, de holder ikke lige så længe som originalerne, men er generelt gode

Hvis du ikke skal have et DSLR så kan jeg anbefale Panasonic Lumix DMC-ZS20, det er virkelig godt! Det kan rigtig mange ting! Der er mange gode programmer, den har GPS, touch screen. Det har vundet MANGE test og er generelt rigtig godt. Min bror havde det med til Australien og jeg må indrømme at jeg var imponeret! (Har selv et DSLR)

Synes ikke at du skal købe det i Indien. Det kan godt være at det er billigt, men tilgengæld har du ikke mulighed for at klage, hvis der skulle opstå problemer efter at du er kommet hjem

Anonym Tine

Jeg har haft et 500D og var rigtig glad for at have det med, det blev desværre stjålet i Peru, så nu har jeg et 600D. Det har været med på en rejse til Australien og jeg var rigtig glad for det! Men som jeg skrev før, så er Nikon og Canon næsten ens, så du skal klart prøve at have kameraene i hånden før du køber!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account