This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym NFleron

Halløj rejseglade mennesker.

Da min omgangskreds ikke ligger inde med de samme mængder ferie som mig, må jeg tænke lidt i andre baner.
    Jeg har forsøgt mig lidt med at rejse alene i Brasilien, og bo på hostels osv, men det var ikke denne fantastiske oplevelse jeg havde håbet på..

Derfor har jeg nu lidt forbehold for at kaste mig ud i 2 måneder alene i Asien, men jeg kan også læse rigtig mange der skriver det slet ikke er et problem i Asien..

Jeg er derfor lidt ude i at se om jeg måske kunne finde en at rejse med – dele a vejen., eller hele hvis vi skal og vil samme vej 🙂

Jeg påtænker at tage afsted i januar 2015 og så være væk ca to måneder. Jeg ville umiddelbart starte i Bangkok, og rejse syd på, besøge malaysia, indonesien og rejse hjem fra Singapore.

Det er vigtigt vi mødes inden og der er god kemi, men om du er m/k er mig hip som hap.

Jeg er k på 25år ( 26år ved afrejse ), Bor i København, ønsker lidt a det hele på min rejse: Smukke strande, fantastisk udsigt, møde med de lokale, snokle/dykke, noget adventure, motorcykel/scooter rundt på nogle dele a turen.

Hvis du tænker det måske kunne være en mulighed så giv endelig lyd!

Mange rejse hilsner Natascha

nataschafleron@gmail.com

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account