This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tina88

Er der nogen der har noget erfaring med at rejse med en lille bærbar rejsecomputer? Det virker umiddelbart lidt kompliceret, hvis man skal have sådan en med jorden rundt, men samtidig næsten uundværlig mht. søgning af hostels, info, bank osv osv.

Anonym Jumme88

Hey Tina
    Jeg havde en bærbar computer med rundt i Au i et år og bagefter Thailand et stykke tid! Den er uundværlig simpelthen…! Eller nej det er den ikke da der mange steder er internetcaféer… Er glad for jeg havde min med, men man kan også klare det uden…
    Brugte bla. min til at lægge en masse billeder over på når SD kortet var blevet fuld og samtidig med til at skrive rejsedagbog på…
    knus

Anonym Jumme88

Hey Tina
    Jeg havde en bærbar computer med rundt i Au i et år og bagefter Thailand et stykke tid! Den er uundværlig simpelthen…! Eller nej det er den ikke da der mange steder er internetcaféer… Er glad for jeg havde min med, men man kan også klare det uden…
    Brugte bla. min til at lægge en masse billeder over på når SD kortet var blevet fuld og samtidig med til at skrive rejsedagbog på…
    knus

Anonym Mads

Lad dog lortet blive hjemme. Du kan altid glo ind i skærmen igen når du engang sætter foden på dansk jord igen. Hostels og info ordner du ved at spørge rundt. Det giver bare lidt ekstra oplevelser. Når du endelig bare SKAL på nettet, går du på en internetcafe.

Anonym Tina

Det var nemlig også til at opbevare billeder og til at finde de billigste overnatningsmuligheder, da man ikke rigtig kan skabe sig et overblik på andre måder synes jeg? Men var det besværligt at have med og kunne du let hoppe på et trødløst net hvis du bare har indbygget netkort?

Anonym Jeff

Apropos bærbar pc og internet: Er der nogle der har erfaringer med FON? De lover gratis interenet i hele verden mod at man deler sin egen wifi. Er der nogle der har prøvet dette og hvad synes i om det i praksis? http://www.fon.com

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account