This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym rasmusjacobsen

Hejsa
    Jeg er ved at planlægge en rejse med den trans-sibiriske jernbane til sommer.

Er der nogen herinde der har erfaringer med at rejse på 2. klasse i togene?

Spørgsmål går på om det det kan anbefales at gøre dette, eller om man som turist bør holde sig fra denne klasse?

Med venlig hilsen
    Rasmus Jacobsen

Anonym Anonym

Det er en fed tur, uden fare på færde

Anonym Anonym

Den eneste forskel på 2. og 1. klasse i praksis er, at der på 2. klasse er 4 senge pr. kupe og der i 1. klasse er 2. Jeg har selv rejst på 2. klasse, og jeg synes, at det var virkelig fint – jeg ville spare pengene til en 1. klasses billet. Man skal selvfølgelig være villig til at dele kupeen med andre,men hvis du rejser alene vil du også skulle dele kupeen på 1. klasse med en anden.

Jeg tror faktisk, at de fleste backpackere og turister rejser på 2. klasse, og der er ikke nogen problemer mht. sikkerhed osv.

Der er en mand i hver togvogn, også på 2. klasse, som holder opsyn osv. Og man kan også godt få ham til at låse døren til ens kupe når man feks. går ned i restaurantvognen hvis den skal stå helt tom.

Så alt i alt – jeg vil klart anbefale 2. klasse.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account