This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LR

Jeg er i Malaysia med mine piger på 9 år lige nu.
    Vi befinder os i Kuala Lumpur.
    Vil gerne høre om der er nogle der har nogle forslag til hvad vi skal se i uge 25, der er intet planlagt.
    De næste 2 uger går turen op nord på til Penang, Langkawi & Taping.

Anonym Anonym

Nu hvor I er syd på i Malaysia, da ville jeg HELT sikkert tage ud på Borneo og se Orangotanger! Det skulle være en helt vild oplevelse. Jeg har en veninde som har gjort det, og det skulle SLET IKKE være vanskeligt at komme der ud. Find en arrangør i Kuala Lumpur, tjek evt. planeten eller snak med nogle back packers!

Anonym Birgitte Frederiksen

Hej LR.
    Vi var i Kuala Lumpur sidste år med vores tre børn. Vi nød at tage i vandlandet. Vi så de to kæmpe twintowers. I skal også tage ud i junglen og overnatte i et langhus på Borneo. Du får en guide med og en oplevelse for livet!!

Anonym Carsten

I kunne også tage en afstikker til Singapore, de har en fantastisk Zoo, som er meget anderledes. Der er også en utrolig flot Birdpark, og evt. en tur til Sentosa Island, der er aktiviteter for alle aldre, tjek evt. http://www.newasia-singapore.com

Anonym LR

Tak for jeres forslag.

Mine piger har givet udtryk for de bestemt ikke ønsker at sove i junglen & der ikke må være slanger & edderkopper, hvor de skal overnatte.
    Det må vente til de bliver noget større…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account