Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3541836
     sarah_k

      Jeg overvejer at rejse til sydamerika i starten af juni og indtil efteråret. Jeg har aldrig været der før og kan ikke helt gennemskue om vejret er dårligt i den årstid.

      Mit rejsebudget er omkring 50.000 er det realistisk og hvad er absolut must see ? Jeg vil gerne starte med en sprog skole, Venner har fortalt mig at Guatemala har nogle gode billige skoler, andre forslag?

      hvordan med flybilletter, er det bedre at bestille mellem landene hjemmefra eller er det lige så nemt når man står i det, eller er hop on and off bus måske et bedre alternativ.

      Har i bedre erfaringer med at booke gennem et rejseselskab? Sta travel virker til at have nogle gode tilbud, men jeg ved ikke hvad man normalt betaler for en rejse til Sydamerika.

      Håber nogle kan hjælpe lidt.

      Jeg har endnu ikke planlagt en rejserute og hvilke lande, da der er lidt for mange steder.

      Så i må endelig gerne komme med forslag.

      #3541853
       Claus

        1. Guatemala ligger i Centralamerika og ikke i Sydamerika.

        2.Must see? Alene Sydamerika består af 13 forskellige lande, som alle har noget at byde på.

        3. Dårligt vejr. Der kommer an på, hvor du skal hen. Efteråret er jo forårstid på den sydlige halvkugle, men på BBc.com/wheather kan du se gennemsnitstemp og regnmængden for de fleste lande.

        4. Der er dyrt at flyve mellem landene. Men hvis du holder dig til Mellemamerika er afstandene heller ikke så store.

        5. Jo mere, du slev klarer mht flybilletter, overnatninger, udflugter osv, desto billigere.

        6. Køb f.eks. en billet ud til Mexico City og hjem fra Panama eller en billet Sao Paulo og hjem fra Lima. Så kan du jo selv finde ud af, hvordan du kommer frem.

        mvh
        Claus

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account