This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Timbermann

Hejsa

Jeg vil høre om nogle af jer, har erfaring med rejser til Island?

Planen er at tage derop alene og evt. leje bil, og styre de fleste ting selv.

Ting jeg gerne vil se, er hvalsafari, vandre i den flotte natur, se vandfald og ja… er faktisk klar på det meste.

Kan I anbefale en bestemt årstid, og kan man arrangere en god tur for 10.000 (alt inkl. – for en uge).

Anonym nicolaipedersen

Snart ved og være et stykke tid siden jeg var deroppe, men glæd dig, det er rigtig flot.

Vi lejede en 4×4 og de er lidt halvpeprer, men det giver en del frihed.

Hvis du skal se hvaler, så skal du vist holde dig lidt til på øst siden, mener jeg.

Anonym raslyng

Jeg tror, det kommer til at knibe med 10000, hvis du skal leje en 4×4. Men ellers burde det kunne løbe rundt. MEN det er lange afstande – selv i egen bil. Kan anbefale Westmanna øerne med alle søpapegøjerne. Vandreturen fra Landmannalaugar til Thorsmork var helt fantastisk. Vi så ingen hvaler ved Reykjavik – kun fugle. Husavik har større succesrate, men det ligger også langt væk. Isbjergene ved Jøkulsarlon er også et besøg værd. Vandrede selv med telt vestpå ved Snejfelsness. Og så er der jo Gullfoss og Geysir.
    God fornøjelse
    Raslyng

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account