This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jesper Jensen

Så vidt jeg ved forsøgte nogle nordiske charterbureauer at føre Kap Verde frem som det nye Gran Canaria.

Jeg tror ikke det lykkedes :-).

Øerne har flot natur, gode vandringsmuligheder og ikke mindst går det stille og roligt på øerne.

Vaccination.dk foreslår forskellige vaccinationer. Tjek også med jeres egen læge.

Efter min mening kan man tage et 18 måneder gammelt barn med til langt de fleste steder. Det kræver bare man er forberedt på turen.

Anonym Josefine

Når man rejser med små børn er her et par gode råd man kan følge:

* Tjek hvor læge/hospital findes (Så er du klar hvis det går galt)
    * Nogle Malariamidler må ikke bruges til små børn, nogle vaccinationen gives i mindre doser (tjek med ekspert)
    * Vaccinationer mod Hepatitis A og Tyfus må ikke gives til børn under 2 (De findes på Kap Verde øerne!!)
    * Pas på hvad børnene spiser, de kan tåle endnu mere end andre vestlige ganer.
    * Køb KUN mælk på flaske med udløbsdato påtrykt
    * Hav et udvidet rejseapotek med (Tjek med Tropemedicinsk Klinik eller lignende)

Anonym Josefine

Tjek evt. http://www.earplanes.dk – de hjælper eftersigende rigtigt godt mod ondt i ørerne.

Anonym eliasson_j

hej, jeg fru og vores lille pige på 18 måneder planerer at rejse til kapverde i februar. vi vil dog lære lidt om hvordan det kan være at rejse derhen med et lille barn?

er det nogen der været der og har erfarenheter?
    sygdomme, hospital, hygiene, etc.

har hört meget godt om örene men har i tips er de også velkomne

meget taknemmelig for svar

jonas

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account