This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej 🙂
    Min kæreste og jeg overveje at tage en tur til Mongoliet, Thailand og Borneo fra juni-midt august, men vi er i tvivl om hvor meget vi skal have sparet sammen.
    Vi har planer om at tilbringe 3 uger i Mongoliet, hvor vi b.la. gerne vil opleve gobi-ørkenen, nomadelivet samt opleve naturen på hesteryg.
    Herefter er planen at tage den transsibiriske jernbane til Beijing og blive der en uges tid og derefter flyve til Bangkok for at mødes med min familie. Vi skal være i Thailand i 2. Dernæst vil vi gerne besøge Borneo i ca. 3 uger. Her vil vi gerne bestige Mt. Kinabalu og på jungletur og ellers afslapning ved stranden.
    Så spørgsmålet er:
    Er 50.000 kr. inkl flybillet et realistisk budget til de 2,5 måneder?

Vi regner med at bestille flybilletter, forsikring og visum gennem jysk rejsebureau, men vi er i tvivl om hvor meget vi ellers skal booke hjemmefra i forhold til diverse ture.
    Er der nogen der har erfaringer med at booke hjemmefra/derude og er der nogle bureauer, der kan anbefales?

Ellers vil gode råd, “must sees” osv. blive modtaget med kyshånd 🙂

På forhånd tak 😀

Anonym none

Hov, vi skal være i Thailand i 2 uger sammen med min familie, og derefter rejser vi selv videre til Borneo.:)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account