This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym stinkyflamingo

Hvad har du sluppet for sådan en tur/retur billet? og har du eventuelt et link eller nummer til jysk rejsebureau så jeg kan få en snak med dem?

Anonym stinkyflamingo

Har fundet siden og nummer, men kunne stadig godt tænke mig at høre hvad du har givet for rejsen.

Anonym ACecilie

Jeg har givet 6500.. for mig kunne jeg ikke spare særlig meget for at have købt den over nettet…
    Jeg snakkede med en der hed Martin – han er virklig hjælpsom…
    Hans mail er mar@jysk-rejsebureau.dk og hans nr er 77 77 35 02

Anonym ACecilie

Hej 🙂
    Jeg rejser til guatemala til januar for at rejse ned mod panama og måske columbia alt efter hvor meget tid jeg har… men jeg har købt min flybillet igennem jysk rejsebureau – de hjælper utrolig meget og så kan man købe flybilletter der kan ændre måde dato og sted 🙂

Anonym stinkyflamingo

Hej! Vi er 2 fyre, 21 år der har planer om at tage en tur til sydamerika til februar. Planen er at starte ud med Karnevallet i Brazilien og derefter går turen så videre til Argentina, Bolivia, Peru, Columbia, Costa Rica. Jeg har været inde og surfe forums, og fundet en del svar på de spørgsmål jeg har haft, men har ikke synes at kunne finde noget om selve rejsen. Vil høre fra jer andre der har været den tur nedenom, om i har nogle gode råd omkring hvad der er billigst/smartest at flyve fra/til? Evt med henvisning til et specielt flyveselvskab.

Anonym karinbarin

hejsa !

i har tilfældigvis ikke brug for endnu en rejsebuddy? jeres plan er præcis som min. skal også starte ud i brasilien, men indtil videre er jeg alene om det

hilsen Karin

Anonym karinbarin

hejsa !

i har tilfældigvis ikke brug for endnu en rejsebuddy? jeres plan er præcis som min. skal også starte ud i brasilien, men indtil videre er jeg alene om det

hilsen Karin

Anonym Stinkyflamingo

Hejsa Karin, du kan smide din email adresse så kan jeg adde dig på MSN og vi kan snakke videre der

Anonym karinbarin

super det lyder godt, her har du min mail: kgazit@hotmail.com

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account