This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Hovgaard

Jeg ville book flybilletten til Nepal dernede (over nettet) 🙂 I skal jo rejse en del mdr – og er derfor ikke tidsbegrænset i forhold til evt. at vente på en billet. Så kan I også lettere afvente i forhold til, hvornår I gerne vil videre dertil.. og om det egentlig passer bedst at skulle flyve fra Bangkok, osv 🙂
    I skal glæde jer til Nepal.. Er mit total ynglings land 🙂

Anonym Nannalkin

Hej folkens!

Min kæreste og jeg skal til sommer på en 6 måneders rejse til Sydøstasien samt Nepal og Indien. Vi regner med at rejse over landegrænserne i Thailand, Laos, Vietnam og Cambodja, men har diskuteret lidt hvad vi gør når vi derefter skal til Nepal.

Vi skal selvfølgelig flyve fra Bangkok til Kathmandu, Nepal, men ville i købe billetten hjemmefra, eller ville i købe den i Bangkok?

Det giver naturligvis mere “frihed” at købe den dernede, men ved ikke om det stadig er bedst at have styr på det hjemmefra.

Hjælp 😉

Venlig hilsen
    Nanna og Casper

Anonym Nannalkin

Det var også de tanker vi havde mht. at booke dernede, men man er jo altid lidt nervøs over alt det der ikke planlægges hjemmefra 😉 Men tror jeg at vi gør så – det giver jo en del mere frihed.

Og vi glæder os også vanvittigt – specielt til Nepal, faktisk 🙂 Så det skal nok blive godt.

Tak for svaret 🙂

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    I for en super oplevelse og når det kommer til nepal kan jeg Anbefalde jer Anapurna trek som tag mellem 18 og 21 dage smiler fedt trek.
    hvorfor rejser i ikke med den transsirbirske jernbane igennem rusland mongoliet kina, når i ankommer til bejjing har i alle mulighedder, i kan rejse ned til kunming vider over graensen til laos igennem laos ind til vitenam efter vietnam cambodia og til Thailand, efter Thailand kan i flyve til indien eller nepal, lars

Anonym Nannalkin

Hej Lars – Vi glæder os også rigtig meget til Nepal, og skal helt sikkert på et langt trek!

Hvad angår dit forslag med Rusland, Kina osv., har vi simpelthen ikke tid til at putte mere på planen. – Ellers ville vi nok have taget hele verden med i samme omgang 🙂
    Ellers tak for forslaget, men det bliver nok en anden gang 🙂

Nanna

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account