This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym stephanie

Det lyder som en spændende tur. Jeg har selv været i Florida flere gange og nydt det hver gang. De har et dejligt klima, på den årstid.
    Forbered dig ved at læse rejsebøger, kigge billeder, find ud af hvad der er at se. Snak med folk på sider som disse, der har været der (som du gør nu)
    Når du skal afsted, så husk din Lonely Planet (backpackerbibel nr 1) Beslut dig for om du vil booke hotel hjemmefra eller når du kommer frem. Find ud af transportmuligheder og der er noget af det, der skal ordnes hjemmefra.
    Husk at tjekke om dit pas gælder og om du har de nødvendige visa. USA har fået nye regler, så man skal melde ankomst inden man lander i landet. Tjek op på dette på udenrigsministerets hjemmeside.

God tur

Anonym Trine Byrgesen

Hej alle.
    Jeg har planer om at rejse i Mexico, usas sydvest kyst, flyve videre til Florida og derefter Cuba i midt april 2010.
    Jeg har aldrig taget en sådan en rejse før. Og i må da ha en masse gode tips til hvordan man forbereder sig til rejsen og hvad der skal ses og gøres når man ankommer.

Kærlig hilsen Trine

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account