This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym josefineSB

Hejsa!
    Jeg er en åben og glad, 20-årig pige, som søger en rejsepartner til en backpackertur. Jeg tænker at ville rejse til Indien i slutningen af oktober og efter et par måneder rejse til Australien for at arbejde på både farm og i by. Personligt skal jeg ikke selv sky-dive og bungeejumpe, men hvis du vil er det selvfølgelig helt okay – så tager jeg et surf-kursus imens ;-).
    Jeg tænker at de første to måneder i Indien skal være noget med f.eks. at arbejde på et børnehjem eller andet, og ellers bo på en sten og opleve kultur, hvor Australien bliver mere at ‘slå sig ned’-agtigt for at tjene lidt penge så man kan komme videre til jeg ved ikke hvor..
    Det hele er bare en brainstorm og jeg er selvfølgelig åben for forslag.

Jeg elsker at være spontan, møde mennesker, tage en dag af gangen og i det hele taget ikke planlægge turen alt for fast.
    Grunden til at jeg tænker at tage til Aus. efter backpacking er for at tjene penge + lære sproget bedre, hvorefter man kan backpacke videre. På den led behøver man ikke spare vildt meget op inden man rejser, men kan derimod komme afsted hurtigt. Det at tjene penge i et andet land, bliver sikkert et eventyr og en oplevelse i sig selv.

Skriv endelig til mig hvis i synes den overordnede idé med backpacking + arbejde lyder som noget.
    Jeg søger en rejsebuddy, der er frisk, positiv, social og tager det uventede med et smil.

Bedste hilsner
    Josefine Bjerre

Anonym Anonym

Hej Josefine. Jeg synes din beskrivelse af turen lyder rigtig spændende. Kunne godt tænke mig de samme ting og søger også en rejsepartner til næste vinter hvor jeg gerne ville afsted. Skriv til min mail hvis det er helenearnesen@yahoo.com Venlig Hilsen

Anonym Helene

Hej Josefine. Jeg synes din beskrivelse af turen lyder rigtig spændende. Kunne godt tænke mig de samme ting og søger også en rejsepartner til næste vinter hvor jeg gerne ville afsted. Skriv til min mail hvis det er helenearnesen@yahoo.com Venlig Hilsen

Anonym Vibeke

Hej Josefine, hvis du ikke ved, hvad du skal lave i Indien endnu, så tjek Dansk – Indisk Børnehjælp ud, de har både en hjemmeside og en facebook side. De har mange projekter rundt om i Indien, og kan varmt anbefales. Du kan også der læse om nuværende og tidligere volontørers rejseberetninger igennem dem.

Hilsen Vibeke

Anonym Liv Borch-Johnsen

Hej Josephine – jeg havde tænkt at tage et surfkursus engang i januar – har du lyst til at joine mig? Jeg er i Sydney, så det må gerne have afgang derfra..

Min mail er liv.bj@hotmail.com

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account