This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Perry

Hej, jeg er en ung fyr på 26 år som så småt er gået igang med at planlægge en tur med rygsækken fra maj/juni næste år.

Planen var at turen skulle gå til Vietnam, Laos, Cambodia og Thailand!! Jeg overvejer at tilføje Nepal til turen selvom det er lidt mere afsides ift. de andre lande!

Turen er planlagt til at tage 6 måneder, men jeg er lidt i vildrede med hvor langt pengene rækker!! Hvis nogen har været på en lignende tur kunne jeg godt tænke mig at høre hvad rejsen er kommet til at koste når i igen er landet i Danevang!!

Jeg har et rejsebudget på ca. tkr. 80

Venlig Hilsen
    Perry

Anonym Line301

Det kan du sagtens klare dig for. Har været på en 3 mdr.s tur gennem Vietnam, Thailand, Nepal og til sidst Australien. Det kostede ca. 40.000 incl billetter vacinationer, masser af indkøb undervejs osv. Desuden tilbragte vi 3 uger i Australien hvor vi naturligvis brugte en hel del flere penge i Asien (3-4 gange så mange) og derover skal du jo ikke. Så dit budget holder så absolut til den tur.

Line

Anonym Lasse

Hej Vi er to Fyre på 20 der tager afsted på en tur Gående fra Indonesien over Thailand, Vietnam, Indien og slutter i Nepal, vi er afsted i Syv mdr, er hjemme til April! Så der kan vi jo eventuelt fortælle mere om hvad det koster det hele, men med 80 kr. lyder du da godt dækket ind!!!

Anonym Helenehvid

Hejsa!
    Jeg rejste i 7 mdr sidste år i Nepal, Thailand, Laos, Cambodia, Vietnam, Malaysia, Singapore, Australien og New Zealand (sidste to dog kun i 1½ måned sammenlagt) og jeg kom af med ca. 47 iknl. fly, forsikring, vacinationer osv! Men det skal også lige siges at vi boede de billigste steder overhovedet, spiste ved gadekøkkener osv. men det er bestemt også en del af charmen! (sparede dog ikke på oplevelser, men arrangerede stort set alle ture selv) Det skal dog lige siges at min kæreste brugte 10.000 mere, men sådan er det måske med fyre, de spiser jo også mere!?;o)

God tur – gid det var mig:o)

Anonym Helenehvid

Hejsa!
    Jeg rejste i 7 mdr sidste år i Nepal, Thailand, Laos, Cambodia, Vietnam, Malaysia, Singapore, Australien og New Zealand (sidste to dog kun i 1½ måned sammenlagt) og jeg kom af med ca. 47 iknl. fly, forsikring, vacinationer osv! Men det skal også lige siges at vi boede de billigste steder overhovedet, spiste ved gadekøkkener osv. men det er bestemt også en del af charmen! (sparede dog ikke på oplevelser, men arrangerede stort set alle ture selv) Det skal dog lige siges at min kæreste brugte 10.000 mere, men sådan er det måske med fyre, de spiser jo også mere!?;o)

God tur – gid det var mig:o)

Anonym Helenehvid

hov, der skulle altså stå 47.000,-!!

Anonym PernilleF

Hej !
    Et par af vores venner rejste 4½ måned i Asien for et par år siden.
    Hele turen stod dem i omkring 60.000 – altså 30.000 pr. mand.
    Det er altid billigere at rejse to, da dobbeltværelse oftest er under ½ pris af enkeltværelser. Det skal siges, at de rejste budget og at det er et par år siden.
    Men sikkert er det, at det er billigt derovre. For 80t. kommer du rigtigt langt.
    Hilsen Pernille

Anonym Perry

Hej Allesammen

Tak for jeres svar 🙂 Det lyder som om jeg godt vil kunne klare mig for mit rejsebudget! Nu er det bare om at få skrabet pengene sammen og fastlagt rejsen 😉

God tur og held og lykke med jeres egne rejseplaner!!

Anonym Thomas

Hejsa jeg kom hjem fra Asien i marts var væk i ca 6 månder startede ud i Nepal med et langt trek omkring Anapurna brugte 1 måned i nepal fløj til Bangkok tog toget til Vientienne i laos rejste op nordpå fløj fra luang prabang til vientienne og derefter til Hanoi tog tog og bus ned gennem vietnam, købte for 3000 kr tøj, fløj tilbage til bangkok tog bussen ned sydpå rejste rundt på øerne brugte 4 til 5000 på dykning fløj tilbage til Bangkok fløj til Singapore var der en uge og fløj til Bali blev der i en måned og fløj tilbage til Singapore og derefter Kbh. Alt i alt ca 55000 med alt incl og jeg sparede ikke på noget.

Hilsen Thomas

Anonym diddi

Du kan godt klare dig med 10 dollars pr. dag hvis du vælger de billigste steder at bo. Det kan nemt betale sig at rejse sammen med en anden person.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account