This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Marie H-H

Jeg planlægger at rejse i ca. 6 måneder til Australien, NZ og sydamerika. Er der nogen, der har erfaringer med om man skal få hjælp fra et rejsebureaue eller om man selv skal købe billetter og arrangere turen?

På forhånd tak.
    Mvh. Marie

Anonym Tine

Jeg synes at du undersøge det lidt. Ring eller skriv og få et tilbud på billetter og så tjek selv hvad du kan finde. I mit tilfælde var det billigst gennem et bureau 🙂 over 3.500 kr i forskel (hvor det var inkl et visum og to overnatninger gennem bureauet)

Anonym DanielJohansen

Jeg giver Tine helt ret. Undersøg alle dine muligheder og vælg den du føler dig bedst tilpas med:) Når du selv skal søge så husk, at det oftest er billigst mellem store byer hvor der er mange flyvninger og en retur er billigere end to one-way billetter. Fra Danmark til din første destination har du sikkert ingen problemer med at finde billigt via Momondo e.l., har du problemer med de andre undervejs kan du ligge i forskellige guidebøger der gerne beskriver hvilket flyselskaber der er billigst eller bedst regionalt og internationalt. Se f.eks. Lonely Planet under Getting There and Away. Du kan læse en stor del af bøgerne på books.google.com:) Rigtig god tur:)

Anonym DanielJohansen

Jeg giver Tine helt ret. Undersøg alle dine muligheder og vælg den du føler dig bedst tilpas med:) Når du selv skal søge så husk, at det oftest er billigst mellem store byer hvor der er mange flyvninger og en retur er billigere end to one-way billetter. Fra Danmark til din første destination har du sikkert ingen problemer med at finde billigt via Momondo e.l., har du problemer med de andre undervejs kan du ligge i forskellige guidebøger der gerne beskriver hvilket flyselskaber der er billigst eller bedst regionalt og internationalt. Se f.eks. Lonely Planet under Getting There and Away. Du kan læse en stor del af bøgerne på books.google.com:) Rigtig god tur:)

Anonym Anonym

Tak for rådene. Det vil jeg prøve at undersøge.
    Og tak for tipet med lonely planet på nettet.

Anonym OlafFO

Jeg gjorde det selv.

Prøv momondo og nemrejse, men prøv rejsebureauer også for at få et overblik hvilken pris de tager.

Nu rejse jeg fra Færøerne, og det er jo altid lidt dyrt, men fik billetten for 1000 kr. til DK.

Alt er One Way.
    men fra DK til New York var 2500 Kr. Okt 2009

San Fransisco – Australien 3000 Kr. Nov 2009

Indenrigs i USA ca. 1500-2000 kr.

Cairns – Singapore 2000 Kr. Apr 2010

Sinapore – Thailand – Phuket og samui, nok ca 1200
    Kr. husker ik lige prisen Mai Apr 2010

Thailand – DK Mai 2010 2900 Kr.

Total: ca 13-13600 Kr. for jorden rundt.

Anonym Anonym

er ret sikker på at både Kilroy og Jysk har nogle billigere billetter netop til de destinationer (evt. køb dine billetter rundt i asien via Air Asia)

Anonym Nainai89

Hej Marie.
    Jeg købte min rejse hos STA Travel, da jeg ved de har billige ungdoms- og studiebilletter. Derudover fik jeg en gratis Lonely Planet bog med, da jeg købte min rejse, jeg ved self ikke om det har ændret sig.

Jeg rejste jorden rundt for ca. 11.000 kr sidste år, selvfølgelig uden lommepenge og hotel. Men synes stadig det er super billigt.

Du kan altid prøve at kontakte dem og få et tilbud, det koster ikke noget 🙂

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account