This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym madsbruun

Hey folk.
    Mine 4 venner og jeg skal til vietnam, laos, thailand og malaysia til sommer og skal have købt en rejseforsikring. Vi var også på de kanter sidste år, og havde da forsikring hos gouda. Dem var der ingen problemer med. Vi skulle have en del penge tilbage da vi hele tiden fik små-skrammer og måtte på hospitalet en del gange. Men jeg kan se at man kan få en rejseforsikring hos http://www.gosafe.dk der er ca. 200 kr. billigere end både gouda og europæiske. Er der nogen der har nogen erfaringer med gosafe?

MBD

Anonym MBD

Helt kanon!

Tak for svaret!

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Hej Mads

Gouda, som du har rejst med, står også bag Gosafe forsikringen.

Gosafe er Goudas billig produkt, hvilket naturligvis betyder, at produktet ikke er så godt som Gouda. Alligevel er det en god udmærket forsikring. Gosafe er faktisk rettet mod backpackere, der ønsker en billig forsikring, hvor luksusen er skåret væk.

På Gosafe.dk kan du læse om hvad du får.

Venlig hilsen

Kenneth Nielsen
    Backpacker Planet

Anonym Karin

Hej,

Jeg vil sige, at det vigtigste ved en rejseforikring først og fremmest er, at den omfatter ubegrænset hjemtransport samt lægebehandling på stedet, og det er der indeholdt i GoSafe. Jeg kan ikke foretsille mig, at den skulle være dårligere end de andre, så derfor har jeg selv brugt den.

Hilsen
    Karin

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account