This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jordomrejsen

Min veninde og jeg skal ud og rejse fra den 29. oktober og cirka et år frem og vi skal selvfølgelig have en rejseforskirng med i bagagen, som dækker alt det der er nædvendigt at blive dækket.

Vi får hjælp af Jysk Rejsebureau til at bestille flybilletter, men ellers klarer vi mere eller mindre det hele selv, for at få det så billigt som muligt. Spørgsmålet er om det er billigst selv at bestille rejseforsikringen? Landene vi skal rejse i er:

Nepal
    Indien
    Thailand
    Laos
    Cambodia
    Vietnam
    Australien
    New Zealand
    USA (Los Angeles)
    Mexico
    Guatemala
    Belize
    Cuba
    Peru
    Bolivia
    Brasilien

Hvad er cirka prisen for sådan en? Og er der forskel på om man bestiller den gennem Jysk Rejsebureau eller gør det selv?

Anonym Anonym

Hej Lars! 🙂 Hvordan kan det være at der er så stor en forskel? Har lige regnet med frem til at gosafe kan gøre det for 2380 kr og Gouda er oppe på de 8000 kr.. Gosafe er også understøtter af Gouda står der på hjemmesiden, så jeg forstår ikke lige den markante prisforskel?

/Louise (og Dea)

Anonym Anonym

Forkert udregning.. 4545 kr fra gosafe 🙂

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hola Amigas.
    sender lige en bedsked til Dea.
    men gosafe er helt ok og godkendt.
    tales ved Amigas

Anonym Anonym

Etniskuheld man skal ikke se på årsrejseforsikringer da de kun gælder 1-2 måneder (alt efter forsikringsselskab). Desuden har jeg kun hørt dårligt om europæiske. Fx at de er dårlig til at udbetale penge osv

Anonym Etniskuheld

Det koster 699 for et helt år hos europæiske rejseforsikring, som gælder hele verden.

Tror det er en god pris.

Hola Amigas.

Tjek lige gosafe.dk
    Tales ved lars

Anonym Sim-one

Hejsa.
    Jeg har haft forsikring hos Europæiske, og har været på hospitalet i både Australien og Egypten. Det har fungeret upåklageligt.. I Egypten skulle hospitalet bare have mit forsikringsnummer og klarede selv det hele. I Australien sendte jeg selv regningen til Europæiske og så overtog de derfra. – men jeg skulle selvfølgelig heller ikke have udbetalt nogle penge.
    Men jeg har kun godt om Europæiske.

Håber I får en skøn tur! 🙂

hola Amigas.
    Det bedste er at flyve fra La Amerika to Mexico city og fra Mexico city er det ikke noget problem at rejse hele vejen ned igennem central Amerika med bus sammen med alle de andre Back packer i kommer til at möde på jers super fede oplevelse ned igennem mellem Amerika, jeg flöj selv til Syd Amerika fra Panama som er et godt sted at flyve fra, ikke noget med bus pas, som hjemme i Dk, tag i en bus fra sted til sted, de har et godt bus system så det bliver ikke noget problem at all, Alle lande i central Amerika super fede, köb lonley plante central of Amerika on a shoe string, den har de fedste rejser igennem Mellem Amerika, vi snakkes ved, chao.lars

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account