Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3659310
     Lasse Eriksen

      Hej!

      Jeg er i øjeblikket igang med at finde ud af, hvor jeg vil drage afsted på drømmerejse, nu hvor jeg er ved at være færdig med gymnasiet (har lige afleveret SRP, mega fed XD).

      Ud over at skulle finde ud af, hvor jeg har lyst til at komme hen, skal jeg også have fundet ud af alt det kedelige… Jeg har siddet og kigget lidt på flybilletter til forskellige destinationer, og har derudover også set lidt på forsikringer. Mine forældre har fortalt mig, at jeg højst sandsynligt skal have en rejseforsikring, hvis jeg har tænkt mig at rejse flere steder hen.

      Er der nogen af jer, der har noget relevant viden om rejseforsikringer, som I har lyst til at dele med mig? 🙂

      mvh
      Lasse

      #3659329
       Mads & Camilla

        Hej Lasse,

        Selvom det kan synes at være en kedelig ting at bruge penge på, så er det en af de ting du vil blive mest glad for du brugte penge på, hvis du skulle få brug for den. Selvom det virker dyrt at betale for, så vil det blive langt langt dyrere for dig selv at skulle betale for din kritiske situation, hvis du nogensinde skulle ende i en. Så der er ikke meget andet at sige end, at som langt de fleste rejsende også ser som en uskreven regel: “Hvis ikke du har råd til en rejseforsikring, så har du ikke råd til at rejse” 🙂

        Vi har haft god erfaring med Gouda der har super service, og har fået rigtig gode anmeldelser. Du kan læse hvad de forskellige forsikringer dækker over, og hvor meget erstatning man får i forskellige tilfælde.

        Rigtig god tur til når du skal afsted!

        Mads & Camilla – http://www.backpackerne.dk/

        #3659467
         Lasse Eriksen

          Hej Mads & Camilla!

          Tak for jeres rigtig gode råd, især den uskrevne regel. 😉

          Jeg har googlet lidt rundt efter jeg skrev det her blogindlæg, og I har helt ret i, at det nok er en nødvendighed, når man nu skal ud på en større rejse.

          Faldt over en artikel ( http://www.samlino.dk/blog/indboforsikring-med-eller-uden-rejseforsikring/ ), hvor der stod, at man kan vælge rejseforsikring som et tilvalg til ens eksisterende indboforsikring, hvilket åbenbart gør det markant billigere at tegne den.

          På baggrund af jeres svar samt artiklen har jeg haft ringet ind til mit forsikringsselskab, som tilbød en ret fornuftig pris på rejseforsikringen.

          Tak for jeres hjælp! 🙂

          mvh

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account