This topic is empty.

• Forfatter
     Erica

I samarbejde med Backpackerplanet.dk, bliver der i år lanceret en rejsejulekalender med artikler om sjove, spændende og ikke mindst utroligt uheldige rejseoplevelser (http://www.julerejs.dk).

Temaet for julekalenderen er den uheldige rejseoplevelse – rejseoplevelsen der bare gik helt galt, men som vi kan grine af her bagefter.

Artiklerne til Rejsejulekalenderen skal skrives af DIG – da det er sjovest at læse historier fra andre ”rigtigt” rejsende.

Udover at få din uheldige rejsehistorie på Rejsejulekalenderen, bliver din artikel også lanceret her på Backpackerplanet.
    Du kan også vinde flotte rejsepræmier, hvis du deltager.
    Se meget mere herom på: http://www.julerejs.dk

Så har du oplevet en uheldig, særdeles pinlig eller utroligt skæv episode på din rejse i udlandet, som du gerne vil have med i Rejsejulekalenderen, så send den til mig, Maria, på maria@noproblem.dk – på forhånd mange tak.

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Var ude at rejse med den transsiberiske jernbane,efter noget suppe og nogen öl på toget,ankom vi til graensen mellem rusland og kina og dem som har rejset med den transmongolske jernbane ved at man aflåser alle döre og toileter på toget i nogen timer, da tog skinner i kina er smaller ind dem i rusland, skifter man alle toges hjul på toget,da jeg efter nogen öl og noget suppe skulle jeg på toilet og alt var låset af jeg kunne ikke komme ud af toget og jeg kunne ikke komme ind på toilet for at skide og de ville ikke åbne så jeg kunne komme ud,var tvungen til at stille mig ud i mellem gangen og skide i en pose ,det var en lettelse at det lykkes mig at skide i posen uden nogen komme forbi,så til alle jer som skal rejse med den transsibiriske jernbane,husk at gå på toilet inden de aflåser alt,lars

Erica

Hej Lars

Sikke en uheldig historie du har oplevet der! Rigtig fin til julekalenderen.

Husk dog at sende historien til mig, Maria Erica, på maria@noproblem.dk i stedet for at poste den her på Backpackerplanet – folk skal jo først se historien i december måned ;0)

Hav en dejlig weekend.

Mvh

Maria Erica

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account