This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym larssonlouise

Hej
    Jeg er en rejselysten sjæl på 26år, som netop er blevet færdig med min kandidatuddannelse i Sprog og International Kommunikation, og som gerne vil ud at opleve lidt af verden. Jeg er meget interesseret i at finde en at rejse med, så der bliver lidt mere fest og ballade og en at opleve de fantastiske seværdigheder, naturoplevelser osv. med.
    Jeg kan principielt rejse nu og fremefter, men er meget åben over for rejsetidspunkt, rejsevarighed og destionationer. Jeg kunne godt tænke mig at komme til Australien og New Zealand, men det er næppe den rette sæson nu her til sommer, så er også åben for syd- og mellemamerika, Asien eller noget safari i Afrika.
    Rejselængden kan være alt fra over et halvt år rundt om i verden til to uger i Egypten til sommer, hvor jeg også rigtig gerne vil hen på Nilkrydstogt og afslapning i Hurghada med udflugt til pyramiderne og Kairo mv.
    Jeg glæder mig til at høre fra jer.
    Vh
    Louise (“,)

Anonym Thea

Hej!!!!!!
    Jeg skriver til dig da du lyder meget åben for forslag. Jeg tænker at tage væk i 6-8 uger fra engang i juni. Jeg er åben for destination. Jeg tænker noget asien eller afrika 🙂 Og så er jeg meget til kultur og folket. Skriv (mail : theamariedk@gmail.com) til mig eller ring (25117747), så kan vi snakke om det! 🙂
    Mange hilsner
    Thea!!

Anonym Anonym

Hej

Jeg skal alene til Thailand her i begyndelsen af maj…. Det er første gang jeg skal til Asien og har egentlig ikke den store erfaring med backpacking uden for Europa, så det ville da være dejlig med en partner…

Kan godt være du hellere vil rejse med en anden kvinde, men hvis det har nogen interesse, så skriv til jensjuul87 (snabel-a) hotmail.com 🙂

Mvh
    Jens

Anonym heffer

…og det var så mig der skrev ovenstående indlæg.. Ved ikke lige hvorfor den loggede mig ud 🙂

Anonym StomperQ88

Hej Louise..
    Tak fordi du svarer herover i stedet for, jeg ved ikke lige hvorfor mit brev ikke fuglte med, havde ellers skrevet til dig..

Jeg tænkte det kunne være rigtigt fedt at tage til Thailand, fordi jeg har hørt så meget godt om det, også er det jo billigt, hvilket kun er et plus:D

Jeg er altid frisk på nye oplevelser og udfordringer, kan da godt være lidt bange i starten, men det skal jo gøres..

Hvor bor du henne i Danmark ?

Hilsen Natalie

Ps. Jeg ved ikke, hvorfor mit indhold ikke, er med i de beskeder jeg sender til dig.. !!

Anonym larssonlouise

Hey:) Super du lige skriver her. Meget mystisk med de beskeder i indbakken:) Ja men det kunne da være dejligt eventuelt at have en at følges med i thailand. Det er lidt mere betryggende at rejse sammen med en. Men hvor lang tid ville du gerne være afsted? Jeg vil jo gerne rejse i 6 måneder, deraf ca. 1 måned i thailand, men mine planer er slet ikke skemalagt endnu. vil også gerne ha plads til lidt spontanitet og selskab… Jeg er fra aalborg 🙂 hvad med dig:)

Anonym StomperQ88

Det ville være super, hvis vi kunne følges.. Det er altid dejligt at have en at følges med..
    Jeg har planer om at tage afsted her i sommerferien, i ca en 1 måned..
    Det er bare lige for at prøve det af, da jeg har planer om at tage afsted længere tid, efter nytår..
    Jeg kommer fra Viborg, men kommer oprindeligt fra Herning, hvor mine forældre bor.. Jeg bor på et opholdssted, sammen med min bror..
    Du er velkommen til at spørger om omkring det at jeg bor på opholdssted..

Anonym larssonlouise

Hey igen:) Nåååh ja.. havde helt glemt det om min anden annonce.. jeg har skrevet, jeg vil afsted til thailand til sommer, men har faktisk slået det hele sammen nu. Så tar afsted 6 måneder med start omkring 1/9 eller et par dage før. Den første destination er thailand og så videre ud i verden.. ka godt se, det er lidt misvisende… havde bare helt glemt det…. så det er altså ik i sommerferien, at jeg ska afsted:)

Anonym StomperQ88

Nå okay, det er da en skam..
    Jeg skal jo passe min skole..

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account