This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Egelund

Hej! Jeg er en pige på 20 år, som har rejst rundt i Venezuela med en gruppe organiseret af eventure i et halvt år. Nu arbejder jeg i selve campen, men kunne godt tænke mig at se mere til Sydamerika, når jeg nu er her. De lande som jeg synes lyder interessante er Argentina, Galapogos øerne (Peru, Bolivia, Ecuador). Jeg synes det er sjovest at rejse tranquilo og ikke vide hvad fremtiden vil bringe, så jeg vil helst starte i Argentina og se om det er sjovt at være der…Jeg vil meget gerne ud at dykke og har et dykkercertificat. Natur og dyreliv er også fantastisk, og hvis det kunne lade sig gøre at stå på ski ville det være eminent! Jeg er ikke den store adventure-type, men vil altid gerne tage billeder 🙂 Mand/kvinde er egentlig ligeggyldigt, men jeg gider ikke have en drukferie eller ligge på stranden hver eneste dag…Eventyr er lige mig!

Erica

Hej Egelund

Jeg vil foreslå dig at oprette din forespørgsel under rubrikken “Rejsekammerater”, der er det min erfaring at du lettere vil kunne få nogle svar end her i forummet, da dette ikke er til rejsekammerat-efterlysninger.

Bare et lille råd, og hav en god rejse når du kommer så langt

Mvh
    Erica

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account