This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym FLundholm

Hey! Jeg er en pige paa 19, der pt er i Thailand indtil den 12. marts. Jeg har vaeret alene et par dage nu, og syntes egentlig at jeg traenger til lidt godt selskab – saa hvis der er nogen, en eller flere, der kunne taenke sig en ekstra buddy paa rejsen – maaske bare for en stund – saa giv lyd fra jer:)

Jeg er lige nu paa Koh Tao, men tager tilbage til Bangkok d. 10, hvorefter jeg godt kunne taenke mig at komme en tur til Chiang Mai – er dog mere end aeben overfor ogsaa at tage med en tur til et af nabolandene, hvis der er nogen, der skal det…

Rejse high-five fra Fie Lundholm 🙂

Anonym strelitz

hej fie 🙂
    hvis du er frisk kommer jeg den 5 marts, til bangkok, så kunne vi drage videre i thailand, eller evt til cambodia eller vietnam..

Anonym Ann-Sofie Vikke Lundholm Madsen

Hej Mikkel 🙂 Awesome, det lyder virkelig fedt, men jeg er desvaerre noedt til at rejse d. 12., da jeg skal videre til Aus og moedes med en ven i Melbourne, saa det bliver nok ikke noget med en tur til nabolandene hvis det er (skal nemlig ogsaa rejse fra Bangkok naar jeg skal til Aus). Men jeg har ingen anelse om hvad jeg skal lave den sidste uge, saa hvis du er frisk paa at moedes, saa lad os da bare det! 🙂

Anonym strelitz

jamen jeg er da super frisk 🙂 så må vi jo tage en tur til chiang mai eller noget .)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account