This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym solskinsglad

Har du vaeret paa guideskole med Apollo, eller har du anden erfaring med deres uddannelse? (Apollo har saerlig interesse, men jeg vil gerne hore om andre erfaringer).
    Laerer man noget brugbart? Bliver man presset til det yderste, eller minder det mere om badeferie? Er det en god ide at “studere” et eller andet hjemmefra (hvad?), eller er det helt unodvendigt?

Fortael gerne om jeres oplevelser, jeg soger al den information, jeg kan faa.

Anonym Ditte

Jeg har selv valgt at tage med tyrkiet ekspresen her den 2 febuar, fordi jeg kun har hørt gode ting om en guideskole, man får nogen leder evner og lære at begå sig mere socialt mellem andre mennesker.

Anonym Pernille

Hejsa..
    Jeg har været på Service og co. guideskole i spanien og ville nok klart vælge dem frem for Apollo i og med at Service og co. har mange forskellige samarbejdspartner inc. Apollo og består du er du sikret jobgarenti.
    Pernille

Anonym Malene

Jeg har været på guideskole, og lærte utrolig meget af det… Naturligvis ting man kan bruge som guide, men også ting man kan bruge i mange andre sammenhænge – og så lærer man en masse mennesker at kende også – jeg er af den opfattelse at jo der er sikkert flere forskellige firmaer at få job ved hvis man vælger service og co. men mange “små” guideskoler giver også jobgaranti, og så kan det jo være ligemeget… jeg var selv på en lille guideskole og kan kun tale positivt om det… at kalde guideskole en badeferie vil være synd – vi blev i hvert fald presset, men der var da også tid til at have det sjovt. om man skal studere noget hjemmefra – det tror jeg ikke , men vær klar på at være åben og vær ikke bange for at stå frem for en forsamling… vi skulle første dag fortælle jeg tror det var 3-5 minutter om os selv og hvad vi ellers lige kunne finde på at tale om…

Anonym Isabella

Jeg går også lidt med tankerne om at blive rejseguide. Men ved ikke om jeg kan slippe det herhjemme., Bor sammen med min kæreste og min kat.. og det kan man vel ikke rigtig have, hvis man vil være guide?
    Men det er virkelig en drøm at blive guide!

Anonym Mads

Der er kommet en ny guideskole i Alanya, som har super dygtig undervisere, og rigtig godt forløb, også er det den billigste i Danmark, hvis man ikke ønsker at skulle arbejde 5 år som guide for at afbetale sin guideuddannelse.

http://www.solguider.dk

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account