This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym TheThor

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at deltage i Ironman, Mexico Los Carbos d. 17/3-13.
    I den forbindelse vil jeg høre om der er andre som har planer om at deltage, og som evt. vil følges eller mødes der oppe? har ingen krav til at man selv deltager, alder eller køn.
    Mvh. Thor

Anonym Jesper

Synd og skam det ikke er Ironman cozumel her d. 25/10, så var jeg klar! 🙂 al held og lykke næste år!!

Anonym jsvane

Jeg tager afsted med min far som skal være med til IM, men rejser så alene videre 🙂
    Evt prøv http://www.beginnertriathlete.com
    Jeg har fulgt lidt med på diverse forums derinde og det ser ud til at der skulle være mulighed for at komme i kontakt med nogen.
    Hvad regner du med at gennemføre på, hvis man må spørge? 🙂

Anonym Thor

Hej Jesper, er sikker på det ellers kunne være hyggeligt.
    Tager du så afsted alene?
    Eller kender du andre forums hvor man kan finde andre grupper (ikke nødvendigvis af danskere) som man kan følges med?

Anonym Thor

Hej Jesper, er sikker på det ellers kunne være hyggeligt.
    Tager du så afsted alene?
    Eller kender du andre forums hvor man kan finde andre grupper (ikke nødvendigvis af danskere) som man kan følges med?

Anonym Thor

Nu er det mit første fulde IM, har lavet en halv på 5t. 20min. i Juni.
    Drømme målet er under 10, et realistisk er under 12. går alt galt vil jeg bare gerne gennemføre!
    🙂 Hva med dig selv?

Anonym jsvane

Okay, lyder sgu fedt. Jeg har aldrig lavet tri før, så er ret spændt, men har nok lidt de samme ambitioner som dig. Kommer dog nok ikke under 10 😉

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account